relatie

Het delen van jouw zelfvergeving helpt anderen inmens! Plaats hier jouw zelfvergevingen of ondersteun elkaar.
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

relatie

Bericht door Martijn »

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken te weten wat en hoe een relatie is.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij onzeker te voelen omdat ik niet weet wat en hoe een relatie is.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat een relatie mij gelukkig maakt

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn best te doen voor mijn relatie, ook al weet ik niet wat en hoe een relatie is, waardoor ik mij nooit 100% zeker voel dat ik het juiste heb gedaan

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij verantwoordelijk te voelen voor mijn relatie ook al weet ik niet wat en hoe en relatie is.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de noodzaak te voelen mezelf herhaaldelijk te vertellen dat mijn relatie niet voorbij is.
Ik vergeef mezelf toegestan en aanvaard te hebben te twijfelen aan mijn relatie omdat ik niet weet hoe en wat een relatie is.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben angst te voelen dat ik je niet meer zal zien.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aan vaard te hebben mijn relatie op te willen geven omddat ik de voortdurende onzekerheid erover niet langer meer wil verdragen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan me te realiseren dat mijn relatie enkel en allen in mijn innerlijk bestaat als gedachten, beelden. gevoelens, emoties.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan me t erealiseren dat mijn relatie niet echt is omdat hij enkel en alleen in mijn innerlijk bestaat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan heb me te realiseren dat mijn relatie niet blijft bestaan omdat hij constant mijn energie vraagt om "in leven" te blijven in mijn innerlijk.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij uitgeput en overspannente voelen vanwege de constante investering van energie in de in mijn innerlijk bestaande relatie.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn energie te hebben gegeven aan mijn relatie die enkel en alleen in mijn innerlijk bestaat zolang ik hem energie geef.

Ik vergeef mezelf niet toegestaan te hebben me te realiseren dat de angst die ik voel voor het verlies van mijn relatie wordt veroorzaakt doordat ik de onwerkelijkheid ervan aanvoel.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Zelfvergeving”