hobby

Het delen van jouw zelfvergeving helpt anderen inmens! Plaats hier jouw zelfvergevingen of ondersteun elkaar.
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

hobby

Bericht door Martijn »

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat modelvliegen mijn hobby is.
Ik vergeef mezelf toegestaan enaanvaard te hebben te denken te weten dat mijn hobby modelvliegen is.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een gevoel te ontlenen aan modelvliegen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben opwinding te ervaren door te denken dat ik ga modelvliegen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te twijfelen als ik aan mijn hobby denk.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn als ik denk dat ik mijn hobby verlies.
Ik vergeef mezelf toegestaan enaanvaard te hebben het gevoel te hebben dat ik iets bereikt heb als ik eraan denk dat modelvliegen mijn hobby is.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het gevoel te hebben tevreden te zijn bij de gedachte dat modelvliegen mijn hobby is.

Ik vergeef mezelf niet toegestaan te hebben in te zien dat mijn modelvlieghobby in mijn gedachten bestaat.
Ik vergeef mezelf niet toegestaan te hebben in te zien dat mijn modelvlieghobby niet werkelijk is en in mijn gedachten bestaat.
Ik vergeef mezelf niet toegestaan te hebben in te zien dat de gedachte dat modelvliegen mijn hobby is, voortdurend mijn energie vraagt.

Ik vergeef mezelf niet toegestaan te hebben toe te geven dat denken dat modelvliegen mijn hobby is, alleen blijft bestaan door er bij herhaling energie aan te geven.
Ik vergeef mezelf niet toegestaan te hebben in te zien dat mijn modelvlieghobby alleen bestaat als gedachten, beelden, gevoelens en emoties in mijn bewustzijnsysteem.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te pruilen omdat ik mij mijn modelvlieghobby in mijn bewustzijnsysteem vergeef
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Zelfvergeving”