zus

Het delen van jouw zelfvergeving helpt anderen inmens! Plaats hier jouw zelfvergevingen of ondersteun elkaar.
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

zus

Bericht door Martijn »

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik weet wie mijn zus is/
ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan in te zien dat wie ik denk dat mijn zus is beelden, gedachten, gevoelens en emoties zijn in mijn bewustzijnsysteem.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben tevreden te zijn dat ik denk te weten wie mijn zus is.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben erop te vertrouwen dat ik denk te weten wie mijn zus is.
Ik vergeef mezelf toegestaan enaanvaard te hebben te denken dat ik over mijn zus kan oordelen omdat ik denk te weten wie zij is.
ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een gevoel te hebben dat ik van mijn zus hou omdat ik met de beelden van haar, en gedachten aan haar in mijn bewustzijnsysteem dit gevoel opwek.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik kritiek op mijn zus kan hebben omdat ik denk te weten wie ze is.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben Zelf-onoprecht te zijn door te denken dat ik weet wie mijn zus is.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Zelfvergeving”