gezicht

Het delen van jouw zelfvergeving helpt anderen inmens! Plaats hier jouw zelfvergevingen of ondersteun elkaar.
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

gezicht

Bericht door Martijn »

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben Zelfonoprechtheid op mijn gezicht te manifesteren, als look, om niet op te vallen en geaccepteerd te worden.

mijn moeder vroeger: je liegt, het staat op je voorhoofd geschreven. En ze raakte zelf nadrukkelijk mijn voorhoofd aan als om het te onderstrepen. Ze trok er een streep over als om de "letters" langs te gaan.
Dus vandaar heb ik een angst in mezelf dat alsm ik mijn geheime gedachtes en gevoelens koester dat mijn voorhoofd mij wellicht zal verraden.
En ik heb zoveel gelogen en gemanipuleerd in mijn leven dat ik nu geloof dat mijn voorhoofd een onoverzienbare vuilnisbelt is door alles wat daar verzameld is.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als kind te zijn gaan geloven dat alles wat ik aan onwaarheden produceer op mijn voorhoofd verzameld wordt.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn voor mijn voorhoofd omdat het mijn leugens en geheime overwegingen kan verraden.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te menen dat ik de uitdrukking op mijn voorhoofd moet verbergen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een voortdurende spanning op mijn voorhoofd te houden om ervoor te zorgen dat het niet uitdrukt wat ik aan leugens en geheime overwegingen door mezelf heen laat gaan.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Zelfvergeving”