Iemand in je plaatsen

Het delen van jouw zelfvergeving helpt anderen inmens! Plaats hier jouw zelfvergevingen of ondersteun elkaar.
admin1
Beheerder
Berichten: 124
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:05
Contacteer:

Iemand in je plaatsen

Bericht door admin1 »

Iemand in je plaatsen:

Zie hem voor je - voor je staand. Ja, het is een plaatje, maar kijk wat er gebeurt.

Plaats hem voor je - en plaats het plaatje dat je ziet binnenin je - wat je zult merken is dat het plaatje verdwijnt en je hem binnenin je als jezelf zult ervaren.

Dan: zelfvergeving.

Dus zeg, je bent bijvoorbeeld met iemand en je realiseert je dat je jezelf hebt afgescheiden van deze mens, dan plaats je deze iemand in je als jezelf - en past zelfvergeving toe.

* Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf geaccepteerd en toegestaan heb dat ik me van deze persoon heb afgescheiden (en specificeer dan voor jezelf waarom je je afgescheiden hebt van dit wezen, wat, welk aspect hij reflecteert van jezelf dat je niet accepteert van jezelf en dat je hebt ontkend in jezelf als jij.

Dan, als je dit wezen in jezelf plaatst en er komen gedachten, gevoelens of emoties bij je op - pas dan je zelfvergeving toe, totdat je in staat bent om dit wezen in je te plaatsen als jezelf zonder dat er reacties in je opkomen.

Dan realiseer je je dat dit wezen jou is als jou. En dus - zul je niets minder accepteren en toestaan dan wie dit wezen is als jij in jou en als éénheid en gelijkheid.
Plaats reactie

Terug naar “Zelfvergeving”