klaar komen

teksten, gesprekken en realisaties over sex en masturbatie
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

klaar komen

Bericht door Martijn »

heel groot verschil met klaar komen in en als bewustzijnsysteem is dat in het laatste geval is het een ontlading van opgehoopte energie, waarbij ook onderdrukte emotionele energie vrijkomt, en dat voelt dan als een opluchting, terwijl als ik werkelijk mijn lichaam voel dan doet het verschrikkelijk pijn in allerlei delen van mijn lichaam.
Volgens desteni komt dat omdat er informatie wordt gedownload uit het collectief onbewuste en dieinfo vestigt zich in het lichaam. Au!dat weet ik wel!

Wanhoop niet,lol, er is een andere manier van sex beschreven door desteni, waarbij je sex opwekt als golven vanuit de adem, en dan wordt het orgasme als een explosie van de werkelijkheid. Dus...
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: klaar komen

Bericht door Martijn »

nou masturbatie vind ik niet veel meer aan, het adem orgasme daarentegen is echt iets voor mij. geen lading die ontladen moet worden, geen energieën die in mijn lichaam woeden, etc. Gewoon het moment dient zich aan en ik laat de adem zich voort zetten met intensiteit. En de adem en ik zijn één beweging. Ik kan niet zeggen of ik de adem beweeg of dat de adem mij beweegt. De ene keer is't wat intenser dan de andere keer. Ik vergeet veel te vaak om het mezelf toe te staan.
Het is geen verlangen of aandrang, het is een mogelijkheid die er in momenten is.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: klaar komen

Bericht door Martijn »

De dag nadat ik dit getypt had, deed zich een gelegenheid voor waarin ik in het verleden vaak masturbeerde, na een middagdutje en voordat ik bij m'n zus wat werk zou doen.
Ik besloot het nogmaals te doen om te zien of het nog ging, Het ging inderdaad maar niet van harte.Het was een nogal mechanische daad. Daarna merkter ik iets geks toen ik aan het werk was, of eigenlijk al op de fiets ernaar toe, dat ik het bij me droeg: ik heb net gemasturbeerd, en daarmee schiep ik een afsgescheidenheid van mijn medemensen. Dat vergaf ik mezelf meteen. Eernmaal aan het werk was ik bezig vlak bij de paarden, maar soms moest ik achter de schuur wezen. daar kwam het besef ineens boven: ik heb gemasturbeerd. Na de tweede keer realiseerde ik me dat ik het bewaarde in mijn geheime gedachte leven, dat vergaf ik mezelf ook meteen.

In de dagen erna voelde ik de enkele keren de impuls opkomen om te masturberen op de manier van fysieke stimulatie om tot een ontlading te komen, een verlangen naar het creëren van een effect waardoor ik een belevenis heb. Dat is de kern van ons bestaan als afgezonderd bewustzijnsding: belevenissen. Iets nodig hebben buiten mezelf om belevenissen te hebben want als een persoonlijkheid niks beleeft wordt hij gedeprimeerd, depressief en uiteindelijk suïcidaal.

Ik liet het voorbij gaan zonder deze impulsen op te volgen.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: klaar komen

Bericht door Martijn »

Ook merkte ik kleine momenten waarop ik kleine toestemminkjes tot, of instemminkjes met masturbatie creëerde, of kleine voornementjes of kleine bevestigingetjes van de gewoonte, van de altijd door mij herhaalde daad.
Een verslavingscyclus.
Ik merkte ze op, stopte mezelf in het moment, ik ging er niet in mee.

Ander aspect: masturbatie associaties bij b.v. een bepaalde kamer in mijn huis, een spiegel, de tafel, het raam, het tapijt, een zakdoek, m'n mobiel. Ik merk dat ik heel kort en ter loops de associatie heb en dat ik mij moet stoppen in dat moment, en niet de associatie continueren.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Onderzoek van Sex & Masturbatie”