het nieuws

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

het nieuws

Bericht door Martijn »

wat me b.v. opvalt aan het nieuws is, dat er nogal eens sprake is van een bom aanslag in Irak, waarbij een aantal doden en gewonden is gevallen.
Nooit hoor ik in het nieuws hoeveel doden en gewonden er die dag zijn gevallen door Amerikaanse bommen.

Ook zijn er in heel veel landen bevokingsopstanden geweest of gaande. Daar hoor ik bijna niets van in het nieuws. Als je intenet afzoekt, youtube b.v. dan is die info wel te vinden.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Ann
Berichten: 90
Lid geworden op: 02 mar 2009, 17:26

Re: het nieuws

Bericht door Ann »

Jep de media heeft veel macht. Ze kunnen een bevolking in een bende racisten vormen.
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: het nieuws

Bericht door Martijn »

de mensen laten het ook toe

ik denk wel eens dat iedereen iedereen voor de gek loopt te houden. De regering doet dingen met geheime agenda's, bedoelingen, dat wordt dan niet vertrouwd, dan komt er een onderzoek, daar komt dan iets uit en verder blijft alles bij het oude.

De mensen leven zelf in zelfonoprechtheid, de regering ook, dus de mensen laten alles maar passeren, omdat het de geaccepteerde manier van leven is voor hunzelf, dus laat maar.

Ze doen zelf niet aan zelf onderzoek, dus eisen ze dat van de regering ook niet. Iedereen weet at er niks van klopt hoe alles gaat, daarom zeg ik, iedereen loopt iedereen voor de gek te houden.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Ann
Berichten: 90
Lid geworden op: 02 mar 2009, 17:26

Re: het nieuws

Bericht door Ann »

Martijn schreef:de mensen laten het ook toe

ik denk wel eens dat iedereen iedereen voor de gek loopt te houden. De regering doet dingen met geheime agenda's, bedoelingen, dat wordt dan niet vertrouwd, dan komt er een onderzoek, daar komt dan iets uit en verder blijft alles bij het oude.

De mensen leven zelf in zelfonoprechtheid, de regering ook, dus de mensen laten alles maar passeren, omdat het de geaccepteerde manier van leven is voor hunzelf, dus laat maar.

Ze doen zelf niet aan zelf onderzoek, dus eisen ze dat van de regering ook niet. Iedereen weet at er niks van klopt hoe alles gaat, daarom zeg ik, iedereen loopt iedereen voor de gek te houden.
Ja idd, het is nog altijd de mensen die het slikken en zichzelf omvormen in racisten.
The secret mind zit echt overal.
Als het in het individu zit, zit het dus ook in de "leiders".
Plaats reactie

Terug naar “Wereld Gebeurtenissen”