illegale immigranten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

illegale immigranten

Bericht door Martijn »

ik zag documentaires over illegale immigranten. Economische vluchtelingen. Sommige verdronken onderweg, overvolle bootje zonk, of ze werden overboord gezet, voor de kust, zonder te kunnen zwemmen...
Of ze werden tegengehouden door 5 meter hoge hekken. Dan bonden ze allemaal takken aan elkaar en maakten daar een ladder van om er toch over te komen.
Of ze werden drugsdealer en dikwijls zelf veslaafd omdat er geen mogelijkheid tot werken bleek te zijn.
De europese regering en de regeringen van de lidstaten deden en doen alle mogelijke moeite om de toestroom te beperken. Wat spreekt hier nou uit?
Wij willen houden wat we hebben en ook al zijn wij welvarender dan jullie omdat we jullie gronstoffen winnen, en omdat we jullie geld hebben geleend waarvan je de rente ter nauwernood kunt afdragen, en omdat we jullie laten werken voor en zeer laag loontje zodat we zelf de winst maximaliseren, we willen deze ongelijke verdeling van de welvaart zo houden. We hebben er tenslotte hard voor gewerkt en daarom verdienen we het.

Er ontstaan door het economische verval steeds meer armen in Europa zelf. Het is nu al een groot probleem: het leegroven van vrachtwagens onderweg. Groepen die hier winkels plunderen. Hoe zouden we dat tegen kunnen houden? Dat wordt alleen maar meer.

De manier om dit op te lossen is het gelijk geld systeem waarbij iedereen een gelijk bedrag ontvangt voor de basisbehoeften van het leven. We doen er alles aan om hier meer bekendheid aan te geven. Het is een heel werk en we moeten mensen hebben die gestudeerd hebben en daardoor posities kunnen bekleden zodat er naar ze geluisterd wordt.

Verder blijkt uit het Desteni materiaal dat er vele gebieden op aarde onbewoonbaar zullen worden voor de mens en dat de aarde aangeeft waar we nog kunnen wonen. Er zullen enorm veel mensen sterven, er wordt gesproken van de helft van de wereldbevolking. Op youtube kun je filmpjes vinden van gigantische opslagplaatsen van plasic doodskisten en 'concentratiekampen' voor mensen, dus daar worden al voorbereidingen getroffen voor een grote sterfte. Er staat ons heel wat te wachten. Er zal een tijd helemaal geen geld zijn b.v. Enfin wie de moed heeft en het gezond verstand die sluit zich bij ons aan!
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
IngridBloemheuvel
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:46
DIP: Ja
Contacteer:

Re: illegale immigranten

Bericht door IngridBloemheuvel »

Goed stuk Martijn - heb je het ook ergens anders geplaatst?
Ik ben geen Wie, ik ben Hier
Op Weg naar Leven
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: illegale immigranten

Bericht door Martijn »

neej
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Wereld Gebeurtenissen”