robot war

plaats hier wat je zoal tegenkomt in de media
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

robot war

Bericht door Martijn »

oorlog voeren met robots, wat betekent dat. Het gebruik van robots, vliegend of rijdend of varend, verkennend of vurend, er wordt al veel gebruik van gemaakt. Een toespraak met lichtbeelden:

http://www.youtube.com/watch?v=M1pr683S ... re=channel
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Jorn
Berichten: 124
Lid geworden op: 05 jan 2009, 21:54

Re: robot war

Bericht door Jorn »

ik speelde een poos een pc strategie spel genaamd total annihilation. online tegen andere spelers het spel gaat onder de naam TA spring en komt eigenlijk neer op elkaar vernietigen als zijnde robotten. Het grappige is dat god volledig buiten spel staat want het zijn allemaal machines ^^ wat nou zielig het zijn fucking machines...hehe. metaal en energy is wat nodig is waar energy overal uitgehaald kan worden door middel van reclaimen (matter deconstructer beam into raw energy) ik heb mezelf de vraag gesteld wat is er dan leuk aan om elkaar te mollen? het leuke is om een tegenstander te hebben die op niveau speelt zodat het een uitdaging is om die persoon te vechten en dat je kunt toepassen wat je weet en dat is een combinatie van efficiënt management en het kiezen van een aansluitende strategie op het moment. Het interessante is dat wat er "leuk" aan is, is de controle en gebruik van de systemen zodat alles wat je doet gericht is.(op die ander mollen) nu denken mensen van ow dan moet je gewoon zoveel mogelijk produceren of zo, maar het gaat om anticiperen op de ander en het gebruik van de juiste machines voor het werk(van die ander mollen) en grappig is dat je altijd afhankelijk bent van wat die ander doet en je moet weten welke "kant" diegene opgaat wat als je weet wat je precies moet mollen en waar het precies is dan word vanzelf duidelijk wat en waar die persoon mee bezig is aangezien iedereen toch hetzelfde nodig heeft enzo en bepaalde machines nu eenmaal niet dezelfde functies hebben als anderen en sommige zelfs kansloos zijn wanneer verkeerd gebruikt. Nu het interessante aan dit verhaal is dat het process van het in relatie zijn tot die vijand en samenwerken om uiteindelijk een van de twee te vernietigen op een bevredigende manier, dus allebij optimaal spelend. Dit is de liefde van machines, maar eigenlijk stiekem gewoon wat liefde is: lijden zodat het einde ook echt word gewild en is verdiend. oftewel het process van lijden en complete overgave aan elkaar vernietigen is liefde.
Jozien
Berichten: 101
Lid geworden op: 04 feb 2009, 12:14

Re: robot war

Bericht door Jozien »

cool Jorn
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: robot war

Bericht door Martijn »

shit! wat een cool inzicht
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Interessant Nieuws en Verwijzingen”