economie

plaats hier wat je zoal tegenkomt in de media
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

economie

Bericht door Martijn »

ene Pieter van Geel, CDA politicus hoorde ik op de radio zeggen dat een fundamentele wijziging van ons economische bestel niet aan de orde is. Hij moest beter weten.
Aan de orde, aan de nieuwe wereld orde bedoelt ie?
Ik las bij Bernard dat het proces op aarde geschat wordt op 300 jaar, vanwege degenen die menen meer te zijn dan de anderen. Een hardnekkig geloof dat veel tijd vraagt om op te geven en in te zien dat allen één en gelijk als Leven de grondslag voor ons is.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
IngridBloemheuvel
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:46
DIP: Ja
Contacteer:

Re: economie

Bericht door IngridBloemheuvel »

Ja, vandaar dat al die (komende en op gang gezette) rampspoed nodig is...

Iedereen zit te wachten op het herstel van de economie - wat zou er gebeuren als iedereen nu zou beseffen dat dat er niet meer in zit? Einde van ons 'beschaafd' gedrag?
Ik ben geen Wie, ik ben Hier
Op Weg naar Leven
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: economie

Bericht door Martijn »

dat zit er dik in. Ik denk al jaren dat de mensen in Nederland zichzelf zoet houden met het kopen van spullen, en entertainement natuurlijk. De onvrede bouwt zich ondertusseen op. Je ziet wel de symptomen, zoals dat artsen en onderwijzers aangevallen worden e.d.
"A hungry man is a angry man", Bob Marley zong dat.
"De goede mensen sterven het eerst" schreef Bernard. Dan kun je wel raden wat er staat te gebeuren.
De economische crisis is gefabriceerd om de mensen in ellende te brengen opdat ze in beslag worden genomen door hun overlevingsproblemen, zo lijkt me.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Interessant Nieuws en Verwijzingen”