politieke partij

plaats hier wat je zoal tegenkomt in de media
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

politieke partij

Bericht door Martijn »

'lo mensen, er is een politieke partij in oprichting die heet nieuw nederland. In het programma staan o.a. basisinkomen en levenondersteunend stelsel. Bekijk het op: http://www.nieuw-nederland.nu/
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
IngridBloemheuvel
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:46
DIP: Ja
Contacteer:

Re: politieke partij

Bericht door IngridBloemheuvel »

Ziet er interessant uit - ga ik me morgen eens verder in verdiepen. (Mijn eerste oordeel alweer klaar: als het maar niet teveel 'New Age-gedoe' is.... :mrgreen: )
Ik ben geen Wie, ik ben Hier
Op Weg naar Leven
Gebruikersavatar
IngridBloemheuvel
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:46
DIP: Ja
Contacteer:

Re: politieke partij

Bericht door IngridBloemheuvel »

Nog eentje:

Vereniging Partij Voor De Mens en alle overige aardbewoners http://www.onvermijdelijk.nl/home.html
In 2002 is het concept Partij Voor De Mens en alle overige aarbewoners bedacht. en in 2003 is Stichting Partij Voor De mens en alle overige aarbewoners opgericht, met als doel in elk land ter wereld een Vereniging op te richten die de Stichting vertegenwoordigd.
Deze partij betrekt heel de wereld en alle mensen en andere dieren erbij.

Ze gaan echter wel uit van een god-idee:
Het is niet ondenkbaar dat God zichzelf heeft gecreëerd. Wij gaan er vanuit, en zijn er zelfs van overtuigd, dat alles creatie is. Eén lichaam van verschillende delen. Wij als vereniging Partij Voor De Mens en alle overige aardbewoners vervullen onze plek in de creatie.

Wij streven er na om Gods rijk op aarde te realiseren door Stichting Woord van God ( The Word of God Foundation ) te vertegenwoordigen hier in Nederland.

Binnen de daartoe aangewezen tijd, ofwel wanneer God vind dat we er aan toe zijn, willen wij de aarde terug zien zoals het bedoeld is. Alle dieren vegetarisch en alle goede bronnen van voedsel voor iedereen beschickbaar, zonder dat er geld aan tepas komt. Want geld is de weg van de duivel of misschien beter gezegd het woekeren van geld.
zie verder http://www.onvermijdelijk.nl/partij-biografie.html#wof

Verkiezingsprogramma http://www.onvermijdelijk.nl/verkiezingsprogramma.html

oa:
Ongeacht of men werk heeft bekostigd de belastingdienst alle basisvoorzieningen, zoals:

• Eten en drinken.
• Medische zorg.
• Nuts voorzieningen.
• Huisvesting.
• Openbaar vervoer.
• Internet. & Telefonie.
• Onderwijs.
Scholen zijn geheel gratis en toegankelijk voor iedereen die wil leren. Ook hier geld dat het kostenplaatje betrokken wordt in het sociale zekerheidsplan.

* Er is alleen leerplicht voor de hoognodige vakken zoals taal, Dyna/Psyc*, maatschappijleer, onderricht in normen en waarden, liefde en mededogen.
* Alle overige vakken zijn geheel vrijwillig.

De gedachte hier achter is dat men het leuk moet vinden om te leren. (Geestelijk gezien is leren het enige wat men wil doen vanaf de geboorte, en met de juiste houding wil men alleen maar steeds meer leren).
Ik ben geen Wie, ik ben Hier
Op Weg naar Leven
Gebruikersavatar
IngridBloemheuvel
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:46
DIP: Ja
Contacteer:

Re: politieke partij

Bericht door IngridBloemheuvel »

Ik heb even rondgeneusd bij de Word of God foundation http://www.lord-almighty.nl/index.html waar bovenstaande partij op gebaseerd is.
I’m God. & I shall do all to my delight!
( You don’t have to respect my behaviour. But you must have veneration for my existence.)

That having been said. I realise that my mind would not be here now! if there was no Big Bang to start evolution. I realise that after every action there is a reaction.
Therefore logic dictates that one has the illusion of free will.
For example. Did you ask to be born? No, I didn't think so. Neither did I!
Therefore I realise that I am here and its now! And I realise that everything I am you are!


Bottom Line.

!! You are God !!
Klinkt allemaal wel leuk, maar toch heb ik er een raar gevoel bij
Geen sex voor het huwlijk, het is: "U mag de bruid kussen"
De 10 menselijke dagelijkse declaraties

1. Ik weet wat ik ben, ik ben datgene dat ik ben en ik ben, was, en zal zijn, de oerknal.
2. Ik heb eerbied voor het leven.
3. Ik ben niet onbeduidend.
4. Ik doe wat nodig is.
5. Ik weet dat het leven een oneindig wiel is.
6. Ik maak geen einde aan het leven.
7. Ik scheid niet. (Liefde is voor altijd of het was nooit geweest)
8. Ik ben geen dief.
9. Ik ben eerlijk met mezelf, dus ben ik eerlijk met anderen.
10. Ik begeer niet dat wat van mijn naaste is.
Vooral no 7 - Ik scheid niet. (Liefde is voor altijd of het was nooit geweest) - dat slaat toch helemaal nergens op, noch afgezien van ons onvermogen om überhaupt lief te hebben, wat heeft liefde en scheiden met elkaar te maken.
dat alles:
A.) één schepping is die we zelf hebben geschappen en dus verantwoordelijk voor zijn, of
B.) één schepping is dat door iets, dat tot nu toe niet waargenomen is, geschappen is maar waar we desondanks nog steeds verantwoordelijk voor zijn.
Nah, leuk verkiezingsprogramma
Ik ben geen Wie, ik ben Hier
Op Weg naar Leven
Jozien
Berichten: 101
Lid geworden op: 04 feb 2009, 12:14

Re: politieke partij

Bericht door Jozien »

interessant, dank je!
Gebruikersavatar
IngridBloemheuvel
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:46
DIP: Ja
Contacteer:

Re: politieke partij

Bericht door IngridBloemheuvel »

Ik ben verbaasd dat er al zoveel gaande is mbt basisinkomen :o
Ik ben geen Wie, ik ben Hier
Op Weg naar Leven
Plaats reactie

Terug naar “Interessant Nieuws en Verwijzingen”