Codex Alimentarius

Plaats reactie
Mario
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 mar 2009, 16:04
Locatie: Vianen
Contacteer:

Codex Alimentarius

Bericht door Mario »

Merry Meet Codex Alimentarius komt er aan. 31 december 2009 i
Behalve tegen vitamines en kruiden vallen ook hulpmiddelen voor aanvullende geneeswijzen onder de Codex

Wil je weten wat is nu eigenlijk deze Codex Alimentarius, ga er dan even voor zitten en laat je voorlichten door o.a. deze film.

Codex Alimentarius - NL ondertitels - Dr. Laibow.avi
http://video.google.com/videoplay?docid ... 5261028778


En ga dan gewoon zelf even op onderzoek uit, zoals het er uit ziet betekend dat we weer ondergronds moeten gaan met onze kruiden etc


Massage olie en cremes idem. Met verbouwen van algemene kruiden word je aangemerkt als drugsdealer en zal je gearresteerd worden. Alles dat in elk systeem gebruikt wordt als therapie wordt als medisch beschouwd en valt onder drugs, inclusief biofeedbackapparaten, acupunctuur naalden, zelfs een kop kruidenthee of water valt onder drugs.

Eigenaren van Vitaminewinkels worden gearresteerd en veroordeeld voor praktiseren van medisch handelen zonder vergunning. Burgers die eigenaar zijn van niet bewezen medicijnen, vitamines en kruiden, zullen invallen krijgen door gewapende agenten en de inboedel zal worden geconfiskeerd.

De FDA-lijst is nog langer. Het komt er op neer alles wat andersoortig en alternatief is en al eeuwen zonder schade wordt gebruikt wordt krachtig aangepakt. Ook boeken die over alternatieve gezondheidsmethodes gaan zullen op de korrel worden genomen.

De FDA beschermt aspartaam, sucralose/Splenda, kankerverwekkende voedingsproducten en bestrijdingsmiddelen, het gebruik van hormoonvlees, genetisch gemanipuleerde gewassen, enz. Docenten tai chi tao, natuurartsen, acupuncturisten, masseurs, makers van natuurlijke biologisch cosmetica etc., krijgen met de beperkingen te maken en worden als crimineel en gevaarlijk betiteld.

De criminelen in de FDA en farmaceutische industrie krijgen vrij spel.
Met liefde en licht is alles in evenwicht
Jorn
Berichten: 124
Lid geworden op: 05 jan 2009, 21:54

Re: Codex Alimentarius

Bericht door Jorn »

yup, dit is al actief en in een eerste fase. Begrijp dat dit niet een wet is maar een voorschrigt wat door een land word geaccepteerd als standaard. In werkelijkheid word de economie van een land die hier niet bij aansluit bedreigd door WTO wat er op neer komt dat elke land probeert aan deze standaard te voldoen en hiermee wordt de kloof tussen rijke en arme landen vergroot. Dit word door ons alle toegestaan totdat we stoppen in onszelf en elkaar te ondersteunen door het gebruiken van common sense oftewel dat we eerlijk zijn tegenover onszelf en zien wat zich heeft gemanifesteerd zichtbaar voor iedereen en hier op handelen door als leven te staan. Individueel moet worden gerealiseerd dat een overheid en de regering niet handelt in belang van de burger maar verstrengelt is in het rollenspel en uitsluitend handelt vanuit zelf belang wat voornamelijk gaat om geld en inkomsten. Praktische oplossingen zijn nodig voor het samen leven op een manier die leven ondersteunt in plaats van leven te exploiteren en te misbruiken.
Gebruikersavatar
IngridBloemheuvel
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:46
DIP: Ja
Contacteer:

Re: Codex Alimentarius

Bericht door IngridBloemheuvel »

Al jarenlang is er voor een deel van de antroposofische geneesmiddelen een onduidelijke wettelijke status. Ze zijn niet echt homeopathisch, dus vormen ze een aparte categorie. Onlangs heeft de rechter besloten dat deze middelen van de markt moeten, ondanks dat ze al een kleine eeuw zonder problemen gebruikt worden, en ondanks dat ze in andere landen als bv Duitsland gewoon toegestaan zijn. Het gaat om enkele tientallen middelen, zoals Biodoron, anijs-pyriet en Iscador. Belangrijke middelen voor de antroposofische praktijk!
http://www.de-lemniscaat.nl/
Ik ben geen Wie, ik ben Hier
Op Weg naar Leven
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: Codex Alimentarius

Bericht door Martijn »

ja ik las dat er een intimiderende inspectie was bij een Amish melkveehouder. Die zijn biologisch.
http://www.freedomsphoenix.com/News/066 ... ming-a.htm

staat hierin vermeld. nr 7 meen ik.

Amish=religieuze samenleving, landbouw op de ouderwetse manier, paard en wagen etc.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Sylvie
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:53
DIP: Ja
Contacteer:

Re: Codex Alimentarius

Bericht door Sylvie »

Wat ik mij afvraag - een plant is een systeem - is dan kruiden tot je nemen een systeem in een systeem plaatsen? Wilde ik het eigenlijk met een vriendin 'is natuurgeneeskundige' over hebben, maar even beter niet nog - aldus hier. En "er is geen kruid tegen gewassen" - geen kruid is tegen de mind gewassen? Terwijl ik het wel kruiden&vitaminen deed - vroeg ik mij - eerlijk gezegd - steunt dit dan ons overlevingssyteem of wat?

Las pas in een Jack artikel ook van het tandhakken over bepaald voedsel...
Adem is het voedsel voor het lichaam
Sylvie
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:53
DIP: Ja
Contacteer:

Re: Codex Alimentarius

Bericht door Sylvie »

Artikel: Evenwicht = Wet van Balans - systemen balanceren. Artikel "Liefde en licht veranderen de realiteit niet" - Jack
Sylvatica schreef:Wat ik mij afvraag - een plant is een systeem - is dan kruiden tot je nemen een systeem in een systeem plaatsen? Wilde ik het eigenlijk met een vriendin 'is natuurgeneeskundige' over hebben, maar even beter niet nog - aldus hier. En "er is geen kruid tegen gewassen" - geen kruid is tegen de mind gewassen? Terwijl ik het wel kruiden&vitaminen deed - vroeg ik mij - eerlijk gezegd - steunt dit dan ons overlevingssyteem of wat?

Las pas in een Jack artikel ook van het tandhakken over bepaald voedsel...
Adem is het voedsel voor het lichaam
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: Codex Alimentarius

Bericht door Martijn »

als wij werkelijk Leven waren, ieder een individuele expressie van Leven in het fysieke lichaam, dan hielden we zelf het lichaam instant zonder eten of drinken.
Nu zijn we echter een manifestatie van bewustzijn, een vreemd element dat energie nodig heeft om instant te blijven. Daarvoor moeten we eten. En inderdaad alle levensvormen bestaan in de vorm van systemen, gebaseerd op DNA. Sommige zijn al zover dat ze hun DNA kunnen aanpassen/wijzigen, zoals virussen en bacteriën.
Dus eten is een systeem afbreken tot bouwstenen en de energie die daarbij vrijkomt gebruiken om als persoonlijkheid te bestaan.
In onszelf als bewustzijnsysteem zit de angst voor de dood, de angst om niet meer te bestaan. Als we Leven zouden zijn, dan zouden we die angst niet hebben want Leven is de bron van alle bestaan. We weten niet wat het is en het kan zich hier niet vrij uitdrukken omdat alles hier als systeem aanwezig is. Materie zelf is ook systemen, structuren.
Dat is wat nodig is dat we onszelf opnieuw creëren van een op zichzelf gericht wezen tot een die werkt in het belang van het geheel. Opdat we waardig worden voor Leven.

Dus voorlopig hebben we eten nodig en drinken, want het is een proces van vele jaren.
Ik ben bezig om te schakelen naar een dieet volgens mijn bloedgroep.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Sylvie
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:53
DIP: Ja
Contacteer:

Re: Codex Alimentarius

Bericht door Sylvie »

OK overlevingssysteem ondersteunend dus. Huuu. Die be-leving ervan had ik dan - wist 't - wist ook kan pas stoppen als ik zeker weet what is going on in&outside me. Had dat niet eerder aan de hand gehad, dan toen paar jaar geleden mijn lichaam/systeem volledig op tilt sloeg BACK/NECK en ik me 'zelf-thera-peutische' toestanden ging toepappen en nathouden - noodzakelijk 'kwaad'.

In mijn tienerjaren kon ik meerdere dagen weinig tot niets eten - weinig eet=sexlust überhaupt -latere leeftijd kon ik op een beschuitje de dag door - fysiek/arbeid en al - een vermoeden van hee - volgens mij wordt het systematisch aangeleerd - verslaving :lol: 'Moeder' zei je moet eten voor de honger die komt e.d.. Dik vertegenwoordigt geld vertegenwoordigt dik in orde. Dik-dun, kort-lang.

Ik vergeef mezelf de angst om dun te zijn. Ik vergeef mezelf om dik te zijn.

Virussen en bacteriën danken hun bestaan toch juist aan het kunnen wijzigen van DNA?
Adem is het voedsel voor het lichaam
Plaats reactie

Terug naar “Voedsel en Gezondheid Onderzoek”