mail van berkellandwakeup

betreffende Desteni onderwerpen
IngridBloemheuvel
DIP: Ja

mail van berkellandwakeup

Berichtdoor IngridBloemheuvel » 23 Aug 2010, 13:15

Leuk om je kanaal te zien. Helaas is bijna iedereen bezig met de zorgen voor morgen en het schuldgevoel van gisteren. Dit is een spijtige zaak, want er is alleen maar een oneindig Nu.
Sinds een jaar ben ik erachter gekomen dat ik dingen in mijn jeugd heb meegemaakt die een spirutuele inslag hebben.
Om een voorbeeld te geven als ik me iets in mijn hoofd bedenk, dan kan het even duren ( 1 maand soms wel ), maar uiteindelijk gebeurt die gedachte dan ook in realiteit. Toen ik jong was had ik wel door dat ik dit kon, maar ik stond er nooit bij stil dat dit iets speciaals was, en gebruikte het dan ook alleen maar als ik verliefd werd op een meisje ( als je jong bent zijn alleen de meiden belangrijk ), zodat ik dan ook verkering kreeg met dat meisje.
Afgelopen jaar kwam ik met toeval op tube terecht en zag daar wat video;s over het 3e oog. Toen ik dit zag, kwam ik veel bekende dingen tegen die in mijn jeugd gebeurt waren. Zodoende ben ik weer aan de slag gegaan met mijn visioenen, en heb toen als test in mijn hoofd geprent dat ik bij een bepaald bedrijf zou worden aangenomen. En wat denk je zonder te solliciteren werd ik door dat bedrijf benaderd. ( ik vraag me nog wel steeds af hoe ze mij hebben gevonden ).Ik heb daar een rondleiding gehad en kon eventueel direct beginnen. Ik heb daarom deze baan afgewezen, mede omdat ik het als test had gedaan.
Ik zit nu beetje met een dilemma, want ik weet eigenlijk niet hoe ik dit optimaal kan gebruiken. Soms durf ik aan bepaalde dingen niet te denken,( zoals een overlijden van een familielid ) want stel je voor dat dit ook uitkomt.
Het is al met al een zeer lastig verhaal, want ik kan er met niemand over praten, want ze kijken je direct aan of je wel goed wijs bent. Iedereen in mijn familie zegt dat ik dezelfde opvattingen heb als een oom van mijn vader ( die inmiddels al overleden is ). Deze man had volgens mijn familie altijd een boek, en alles wat in dat boek stond kwam uit.
Mijn vraag is eigenlijk of dit nomaal is. Ik lees wel dingen over mensen die visioenen hebben die later uitkomen, maar is het ook normaal dat wanneer je zoals ik visioenen creeert, dat die dan ook uitkomen?

Ben zeer benieuwd naar je reactie.
Nog 1 ding ( want ik blijf toch een jongen ) blond staat je veel beter dan donker haar. Maar goed zoals je weet zit de schoonheid aan de binnenkant.

greetzzzzzz berkellandwakeup
Ik ben geen Wie, ik ben Hier
Op Weg naar Leven

Martijn

Re: mail van berkellandwakeup

Berichtdoor Martijn » 15 Okt 2010, 00:40

we leven in een geprogrammeerde werkelijkheid, daarom is het voorspelbaar wat er gaat gebeuren. Zowel het visioen als de gebeurtenis zijn het gevolg van de programmering.
Want hoe kom je erop om juist dat visioen te creëren...
Het programma van de werkelijkheid had vernieuwd zullen worden aan het begin van deze eeuw, dat is niet gebeurd, dus nu begint alles in z'n voegen te kraken.
Desteni biedt een alternatief systeem, gebaseerd op eenheid en gelijkheid. De eerste stap in de ontplooing van dit nieuwe systeem voor de werkelijkheid is een gelijk geld en gelijk arbeids systeem.

Een verandering in onze natuur, onze aard is hiervoor nodig en Desteni biedt cursus&training om je zelf-verandering te voltrekken

Veel later als gelijkheid door allen toegepast wordt, zal uiteindelijk geen systeem meer nodig zijn omdat iedereen uitdrukking van hetzelfde is geworden: Leven.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com

Terug naar “Ontvangen emails”