email - van Vidsforshow

betreffende Desteni onderwerpen
IngridBloemheuvel
DIP: Ja

email - van Vidsforshow

Berichtdoor IngridBloemheuvel » 23 Aug 2010, 13:20

18-9-2010

Mijn Visie over het bestaan.
Nu ik wou iemand zijn mening hier over hebben , Eigenlijk leven wij om ervaringen op te doen.
Zo bekijk ik het toch , ervaringen op doen voor uiteindelijk te kunnen gebruiken , wanneer je , je eigen hemel maakt uit je ervaringen , Dus als je dood gaat maak je , je eigen hemel door je levens ervaringen. zo bekijk ik het leven , als je veel slechten dingen zou gedaan hebben in je leven dus onder anderen slechten ervaringen , zul je uiteindelijk als je dood bent , je eigen hell maken . dit is zowat men visie over de wereld . In mijn oogen is god een scheppende kracht.
God is alles , God is de wereld. Als een plantje groeit , dat is god's kracht , de kracht van de wereld de energy en alles om ons heen . God is geen persoon . Maar een energy die ons en al het leven gemaakt heeft . Dit is voor mij het simpelste om te aanvaarden waarom ik hier ben.
ik ben hier om ervaringen op te doen . Voor uiteindelijk het onwezenlijk kracht of energy te worden als ik dood ben. Daarom zijn mensen hun ervaringen van zo'n belang.
Ik ben geen Wie, ik ben Hier
Op Weg naar Leven

Jorn

Re: email - van Vidsforshow

Berichtdoor Jorn » 27 Aug 2010, 21:38

hmm ja het geloof in energie als god evident in deze tekst. Je kunt het ook zo zien: doordat je ervaringen op energie zijn gebasseerd word dat iets wat jouw domineerd aangezien energie iets is wat alleen maar even bestaat zoals we een flam zien van olie maar waar het die energie van onttrekt word ontweken en niet aangepakt, zo maken we allemaal ons eigen plekje in ons hoofd en voorheen met de ziel als constructie in plaats gingen we naar onze persoonlijke hemel om opnieuw een volgende leven te leven dat samenhing met ons energie patroon, de vraag waarom we in dit bestaan leefde van reincarnatie werd niet gevraagd en alles om de ziel heen kon ook in een adem worden verwijderd omdat het gebasseerd is op energie en die kan net als dat flammetje gewoon uitgeblazen worden. Wat interessant is, is om te zien ten koste van wat dat eigen plekje of hemeltje bestaat wat uiteindelijk gebruik je dus de realiteit, substantie om iets te verlichten wat niet echt is en bovendien door energie te steken in in ervaring alleen voor jezelf ben je bezig om dat van anderen te onteigenen.

Terug naar “Ontvangen emails”