Zelfmoord en de praktische gevolgen ervan

op de Desteni video's
Plaats reactie
admin1
Beheerder
Berichten: 124
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:05
Contacteer:

Zelfmoord en de praktische gevolgen ervan

Bericht door admin1 »

http://www.youtube.com/watch?v=YPjDHaDyjpU
Arrie91
Dimensies? Hahaha. Dat is nieuw voor me. Dus als je dood gaat, kom je in de dimensies? Bewijs? Kom op, zeg, wat een onzin, dat is natuurlijk gewoon een verzinsel om mensen die dood willen te stoppen, zo van: ja als je dat doet, kom je op een plek waar alles 10x zo erg is. Er is niks na de dood, en nee, ik kan het ook niet bewijzen, maar dat is waar ik in geloof. Ik laat me heus niet tegenhouden door zo'n theorie zonder enige houvast over 'dimensies'.
Nime92
dit is echt gewoon gelul, want hoe weet jij/hij nou weer wat er na de dood is? Ikzelf geloof dat er niks is, de enige manier waarop je erachter kan komen is door dood te gaan, en ik denk niet dat dat jongetje ff doodleuk is doodgegaan en toen weer 'opgestaan uit de dood'
in 1 woord, dit filmpje is gewoon bullshit, want dat jongetje heeft totaal geen bewijs wat er na de dood is =S
lesmellier
Ik begrijp dat veel mensen deze boodschap niet begrijpen. Ze heeft wel gelijk, maar om haar te begrijpen met je op haar manier de wereld kunnen zien, haar perceptie. Ik begrijp dat je daar niets aan hebt als je op het punt staat om zelfmoord te plegen. Probeer dan in ieder geval je eigen perceptie te veranderen, zelfmoord is begrijpelijk, maar wel onnatuurlijk. Het is simpel gezien niet je doel. Ik heb (en het ging niet makkelijk) mijn perceptie van het leven kunnen veranderen.
wvanras
lul maar raak..
op een dag spring toch..
altik250
maar zelf moor plegen mag niet bij de islam ik haat toch me leven ik zou het wel willen doen maar? mach niet
Van alle NL ondertitelde video's wordt op deze het meest gereageerd - zelfmoord is nogal een topic blijkbaar. Heeft tot nu toe 10763 views en is daarmee ook de meest bekeken video van het DesteniNL kanaal.
Jozien
Berichten: 101
Lid geworden op: 04 feb 2009, 12:14

Re: Zelfmoord en de praktische gevolgen ervan

Bericht door Jozien »

Opmerkelijk!

Is de masturbatie video al vertaalt en online? Wat dit de best bekeken vid. Hoogste aant al bezoekers bij onze buren de duitsers.


btw
heb geen toegang tot youtube op dit moment, farm heeft een gelimiteerde toegang dus we downloaden nu alles vids op de server en kijken daar.
Gebruikersavatar
IngridBloemheuvel
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:46
DIP: Ja
Contacteer:

Re: Zelfmoord en de praktische gevolgen ervan

Bericht door IngridBloemheuvel »

Nee, niet DE masturbatie video lol

wel de Sexdemon: 731 views

ter vergelijking:
ontwerp van het huwelijk: 84 views (daarmee één van de slechts bekeken, samen met Zelfvergeving)

Ik ga vandaag beginnen met het ondertitelen van DE masturbatie video.
Ik ben geen Wie, ik ben Hier
Op Weg naar Leven
Plaats reactie

Terug naar “Youtube Opmerkingen”