jij en ik

Alle zaken die niet in een van de sub-fora's thuis hoort kun je hier delen/vragen/vermelden.
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

jij en ik

Bericht door Martijn »

Hoi,
jij die dit leest en ik die dit typt, wij zijn de elite van de wereld. We hebben voldoende middelen van bestaan. De helft van de mensheid heeft dat niet. De helft. Waarom horen we daar nauwelijks wat over? Omdat deze mensen geen toegang hebben tot de systemen die ons als elite ten dienst staan. De keerzijde van ons verzorgde bestaan is dat we niet in de gaten hebben dat we zelf ook als systemen functioneren en dart we als zodanig gebruikt worden door degenen die in de positie verkeren om de systemen te manipuleren.

Diegenen hebben op hun beurt niet in de gaten dat ze als systemen functioneren, zij gebruiken mooie woorden zoals Goddelijke opdracht en Goddelijke bestemming om hun doen en laten te rechtvaardigen.

Omdat ons bestaan als maatschappelijk functionerende burgers verzorgd is, komen we niet in opstand tegen degenen die aan de touwtjes trekken. Zo zie je dat de we ons er niet om bekommeren dat de helft van de mensheid onvoldoende middelen van bestaan heeft omdat we ons hebben laten opvoeden en vormen tot maatrschappelijk functionerende burgers.

Wat voor het systeem geldt als "goed", nl. dat je maatschappelijk functioneert, is dus in wezen "slecht" omdat je functioneert als een op zichzelf gericht wezen, en je een systeem in stand houdt wat de helft van de mensheid de middelen van bestaan onthoudt.

In hetsysteem zijn we allen genummerd vanaf de aangifte van geboorte. Heb je geen nummer dan besta je niet voor het systeem. "Het nummer van het beest". Je moet dan maar zien hoe je overleeft. Het systeem is ook alleen maar op zichzelf gericht, het systeem als God creeert naar zijn beeld en gelijkenis ons als onderdelen ervan, door opvoeding en vorming. Het maalt niet om de helft der mensheid die worstelt om te kunnen leven.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Overige zaken en Algemene discussie”