de samenhang van alles

Alle zaken die niet in een van de sub-fora's thuis hoort kun je hier delen/vragen/vermelden.
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

de samenhang van alles

Bericht door Martijn »

hoi,
m'n brilletje wat ik poetste, prees ik voor de bijdrage aan mijn proces en het proces in het algemeen. Ik dacht aan meer dingen hier die behulpzaam zijn, de computer natuurlijk, maar ook de plank waarop m'n toetsenbord ligt en dat ligt weer op twee stoelen en die staan weer op de vloer. Dus prijs ik de vloer. de vloer rust weer op de muren van de beneden verdieping en die rusten op de fundamenten. Die liggen in de aarde, het zand, dus ik dank het zand voor z'n draagkracht en stabiliteit.

ook de electriciteit en de mensen en materialen die de elctriciteit mogelijk maken leveren hun bijdrge. Dank daarvoor. Die materialen zijn weer door anderen gemaakt en weer door anderen bedacht en weer door anderen gefinanciierd. Dank allemaal, wat een waardevolle bijdrage.

Zonder jullie zat ik hier niet te typen. De materialen die uit de aarde werden gehaald, de grondstoffen, de aarde zelf tenslotte, dank!

Als ik het verder denk dan blijkt alles betrokken te zijn in mijn bestaan hier in het moment. Ook de ouders van alle mensen en hun ouders enz. en Anu en Enki, Enlil en Marduk, zonder hen zat ik nu ook niet hier m'n proces te doen. En Sunette en Bernard en allen...

Maar de mensen die nu geen werk hebben en geen middelen vamn bestaan en de uitgehongerden? Wat hebben die voor een betekenis voor mijn/het proces? Deze vraag drong zich aan me op.
Zij herinneren me aan de ongelijkheid en de onenigheid in de wereld onder de mensen en vormn een aansporing om dit proces te doorlopen. Zij maken de dodelijke ernst zichtbaar van onze toestand en van de noodzaak van het stoppen van het bewustzijnsysteem. Dank... jullie leveren de ultieme bijdrage.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Overige zaken en Algemene discussie”