sex, en wat nu?

Alle zaken die niet in een van de sub-fora's thuis hoort kun je hier delen/vragen/vermelden.
Plaats reactie
Ben
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 jan 2010, 21:23

sex, en wat nu?

Bericht door Ben »



Hallo,
ik las net in het boek van Hitler met name het stuk over sex.
Ik zet het hieronder even neer voor de duidelijkheid en zou graag van jullie weten wat jullie hiermee doen:
Mijn vraag is dan ook : 'zou het beter zijn om je te onthouden van sex?' of is het zo dat dit bericht van Hitler 'al weer oud' is en dat alles momenteel anders is vanuit het systeem?

Wanneer twee mensen sex hebben, wordt de energie die gecreëerd wordt door de ervaring, die jullie orgasme noemen, gefilterd door een pijpleiding via de mensen op Aarde. Deze pijpleiding is verbonden met het topje van het ruggenmergbeen, het energiecentrum dat de energie van zelfexpressie en beweging bevat. De pijpleiding loopt door en is verbonden met het ruggenmerg van al de creaturen, de monsters, ze hebben van deze pijpleiding hun aderen gemaakt en de energie die gecreëerd wordt door de sexuele ervaring van twee mensen op Aarde is het bloed dat door de aderen als pijpen gaat. Je dacht dat je alleen sex had, oh nee! Je bent verbonden met het collectief, met alle mensen die op hetzelfde moment sex hebben, dus je hebt niet met één persoon sex; je hebt sex met honderden, duizenden andere mensen op hetzelfde moment!

Als ik dit lees, dan verdwijnt de zin om sex te hebben. Hebben jullie een idee hoe je hier uit kunt ontsnappen, overstijgen, om op een veilige manier sex te beleven ?
Beetje vreemd onderwerp, maar toch....... wie op aarde weet hiervan, want zeg nu zelf, wij hebben allemaal sex en denken dat het gezond, goed en vooral intiem voor ons is.

Lieve groet
Ben
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: sex, en wat nu?

Bericht door Martijn »

ja Ben, de oude manier van sex wordt nog door de meeste mensen beoefend, is gebaseerd op energie. Door een ritmische beweging wordt energie opgestuwd, tot een punt van ontlading, da theet dan orgasme.
Als mensen last hebben van oplopende emotionele spanningen in zichzelf dan kan daaruit de drang ontstaan om dat t eontladen d.m.v. sex. Die energie is dan al voorhanden.

De nieuwe sexmanier is geen manier, grapje, want die is niet gebaseerd op energie, maar op jezelf. Je vereningt je met je fysieke lichaam en vanuit adem schep je golven van sexualiteit. Dit kan met of zonder aanraking, omdat het uit jezelf komt en niet afhankelijk is van actie-reactie door fysieke stimulatie van lichaamsdelen.
Het kan evenwel heel goed samengaan, aanraking en ademen.

Kunst is om de sex te beoefenen zonder dat de mind erin komt, dus geen plaatjes, geen doel, geen gedachten, puur lichamelijk voelen in het moment hier. Anders even zelfvergeven, of jezelf erdoorheen ademen.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Ben
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 jan 2010, 21:23

Re: sex, en wat nu?

Bericht door Ben »



Dank je wel Martijn voor je open opheldering over een nieuwe vorm-beleving van sex.
Het is wel even wennen hoor! ( Lol), want als je bezig bent vergeet je het ademen en vergeven, of als je met ademen of vergeven bezig bent, zakt er iets!
En omdat ik geen zin heb om me af te laten tappen of over te laten nemen door het systeem, zal ik deze nieuwe vorm van sex (zelf-gericht) uitproberen. Eens kijken hoe dat gaat.
Of ik jullie hiervan op de hoogte houd laat ik in het midden, want dat gaat me een beetje té ver.
Het mooiste is als je een kosmisch orgasme beleefd i.p.v. gewoon klaarkomen wat mensen ook een orgasme noemen maar wat het naar mijns inziens niet is.

In ieder geval hartelijk bedankt voor alle hints en uitleg. Dat we nog lang mogen genieten van nieuwe sex in een nieuw jasje. We kunnen dit opheffende ontstijgende vrije Zelfexpressie genot in éénheid en gelijkheid noemen.

Ben
Plaats reactie

Terug naar “Overige zaken en Algemene discussie”