elektrische systemen

Alle zaken die niet in een van de sub-fora's thuis hoort kun je hier delen/vragen/vermelden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

elektrische systemen

Bericht door Martijn »

alle mensen houden elkaar voor de mal: we doen ons voor als fysieke lichamen, maar we zijn dat niet, in werkelijkheid zijn we systemen die geplaatst zijn in onze lichamen.
De systemen maken dat we elkaar niet herkennen als hetzelfde, gelijk. Ze maken dat we bestaan als angsten, als verlangens, als jaloezie, als minachting of juist hoogachting en verder alles wat we 'menselijk' noemen.
De mens als fysiek wezen/leven moet nog geboren worden. Daarvoor moeten eerst de systemen opgeheven worden. Dat vraagt zelfvergeving.

Ik herinnerde me kort geleden dat ik als kind vreemde electrische lijnen in mijn borst voelde lopen. Ik wist niet wat dat was en ik ging mij verschuilen in angst voor die rare gewaarwordingen. Later ging ik de angst onderdrukken. Nog weer later ging mijn lichaam aangeven dat er iets niet klopte door pijn en mankementen te krijgen.

Uit het Desteni materiaal had ik vernomen dat we bestaan als de electriciteit (samengebald geluid die de in het lichaam geplaatste dimensionale (dwz op een onzichtbare frequentie bestaande) metaalachtige systemen van energie voorziet. En zo wist ik hoe ik het aan moest pakken.
(wordt vervolgd)
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: elektrische systemen

Bericht door Martijn »

yes! Ik herkende b.v. angst toen ik met de bus zou gaan. Ik merk dan een versnelling in mezelf, ik ben drukker dan anders, en ik heb moeite om het overzicht te bewaren van wat ik allemaal moet regelen voordat ik vertrek. Meestal vergeet ik iets bijna of helemaal.
M'n lichaam was in een beklemming, allerlei spieren waren gespannen. Ademhaling was onderdrukt.
Ik realiseerde me dat er een systeem geactiveerd was in mezelf. De angst kon ook een beetje veranderen in spannende opwinding of meer naar hinderlijke stress.

[Ik ontdekte in de afgelopen dagen dat de vlucht weg van het rare verontrustende gevoel van de systemen in m'n lichaam de vorm van elke emotie/gevoel kan aannemen. En ik begreep dat dat onze afgescheidenheid is van onszelf als mind-bewustzijnsysteem; we zijn niet de systemen maar we zijn weggevlucht in emoties en gevoelens om de systemen maar niet te hoeven ervaren]

Mijn zelfvergeving ging zo:

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben weg te vluchten in nerveuze opwinding voor het rare gevoel van het systeem in mijn lichaam
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dit systeem te activeren en te voeden met electriciteit van en als mezelf.

Ik ben een met en gelijk aan dit systeem (hier voel ik het kunstmatige ding in m'n lichaam, althans de pijn die het doet in m'n lichaam)

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn lichaam te schaden met de aanwezigheid en de functionaliteit van dit systeem.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dit systeem überhaupt in mijn lichaam te hebben
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben herstart- en backupsystemen van dit systeem in mezelf, in m'n lichaam te bewaren.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de neiging en de gewoonte in mezelf om dit systeem te activeren door met de bus te gaan

Ik ben een met en gelijk aan mijn fysieke lichaam, ademend hier.

En dan ga ik verder
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Overige zaken en Algemene discussie”