spite en lichaamshouding

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

spite en lichaamshouding

Bericht door Martijn »

Hoi,
mijn lichaam heeft gebogen schouders. De laatste weken ben ik veel punten aan het zelfvergeven die met spite te maken hebben , vormen van spite (rancune, zie vorige topic). En wat blijkt: een van de redenen voor mijn ineengedoken houding is dart ik altijd veel rancune, verzet, afweer e.d. naar anderen heb gevoeld IN HET GEHEIM. Om het te verbergen ben ik mijn schouders eromheen gaan buigen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben in het geheim rancune te voelen jegens anderen en mijn schouders te gebruiken om dat te verbergen
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Jorn
Berichten: 124
Lid geworden op: 05 jan 2009, 21:54

Re: spite en lichaamshouding

Bericht door Jorn »

een tip wat ik wel will neerleggen is dat bijvoorbeeld door op de binnenkant van de voet te masseren van de grote teen tot de binnenkant van de hiel je kunt ontdekken of er plekken zijn die pijn doen. Dit dan voor beide voeten. De binnenkant of de rail van de voet die overloopt van het loopvlak naar de zijkant is de ruggengraat zegmaar. Zo zijn er meer plekken die het lichaam reflecteren zoals er ook video's over handen zijn gemaakt door desteni productions. De iris bijvoorbeeld die een soort holografische map is van het gehele lichaam.

grof gezecht:
-grote teen- hoofd
-binnnenkant hiel- onderrug.
Plaats reactie

Terug naar “Onderzoek van "Spitefulness"”