algemeen

Lees even de openingspost, voordat je een topic opent. Stel je vragen in de desbetreffende sub-fora die je hieronder kunt vinden.
Plaats reactie
paulien
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 mar 2009, 11:50

algemeen

Bericht door paulien »

hallo met paulien ik heb een vraagje voor iedereen die desteni leest hoe komt het dat nibiru zo veel weet vg paulien
Gebruikersavatar
Reginald
Berichten: 176
Lid geworden op: 04 feb 2009, 00:56
DIP: Ja
Locatie: HERE

Re: algemeen

Bericht door Reginald »

niburu.nl ?
Bekijk mijn video's op | Youtube | AntiHate
Lees mijn blogs op | Blogger (7yrs to life in dutch) | Unsharedstories.com
Bevriend me op | Facebook
Jorn
Berichten: 124
Lid geworden op: 05 jan 2009, 21:54

Re: algemeen

Bericht door Jorn »

er zijn ontzettend veel informatie stromen die danwel doelbewust of uit pure speculatie blijven bestaan - eigenlijk zijn alle theorien die worden geplaats en als zegmaar een verlkaring of een geheim worden onthuld niets anders als een afleiding van het probleem en werken dus in op praktische oplossingen, het is eigenlijk niets anders dan je gevoel van onvrede te dimmen door iets te vinden waar je al het onrecht en vreselijke mee kan verklaren - ongeacht of het waar of nietwaar is - in de huidige wereld kunnen, durven en willen mensen niet naar hunzelf kijken voor de oorzaak, kijk maar rond alles behalve dat. Zie het principe waar desteni voor staat juist als precies dat: ik neem verantwoording zelf en ga niet af op iets buiten mijzelf, vandaar ZELF vergeving, ZELF directie en ZELF eerlijkheid omdat dat de enige is die echte macht heeft, betekende dat jij hier in het fysieke de eigenlijke macht heb als adem, de rest is speculatie en kan niet je startpunt zijn, jij bent hier en zo lopen we een pad waarop we in elke dimensie hetzelfde zijn qua principe zodat iedereen hetzelde ziet wat is een en gelijk heid als iedereen
Jorn
Berichten: 124
Lid geworden op: 05 jan 2009, 21:54

Re: algemeen

Bericht door Jorn »

wow me spelling is flink naar de klote
Gebruikersavatar
IngridBloemheuvel
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:46
DIP: Ja
Contacteer:

Re: algemeen

Bericht door IngridBloemheuvel »

hahahha ja Jorn - ik zie dat je in het Engels denkt en vertaalt naar Nl lol is grappig
Ik ben geen Wie, ik ben Hier
Op Weg naar Leven
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”