even voorstellen......

Lees even de openingspost, voordat je een topic opent. Stel je vragen in de desbetreffende sub-fora die je hieronder kunt vinden.
Plaats reactie
hannie
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 mei 2009, 13:06

even voorstellen......

Bericht door hannie »

Hallo, mijn naam is Hannie.
Van jongs af aan ben ik al geinteresseerd in filosofische zaken. In 1982 ben ik getrouwd en heb 5 kinderen gekregen. In 2003 is mijn man overleden. Eerst ben ik me gaan interesseren voor de ideeen van Rudolf Steiner. Later hebben ook de ideeen van Gurdieff een diepe indruk op me achtergelaten. Via het internet kreeg ik ineens toegang tot onvoorstelbaar veel informatie waarin ik zeer geinteresseerd was. Uiteidelijk ben ik via You Tube filmpjes over quantummechanica ongeveer anderhalve maand geleden terecht gekomen bij Desteni. Avonden lang ben ik bezig geweest om zo veel mogelijk informatie tot me te nemen en toe te passen. Alles wat ik tot nog toe gehoord en gelezen had kon ik verklaren aan de hand van de informatie van de desteni site. Echt geweldig.
Eerst moest ik wel wennen aan het idee van zelfvergeving, maar het werkt wel.
Mijn zoon attendeerde mij op deze Desteni-site. Ik waardeer het vele werk dat jullie hebben verricht met al die vertalingen.
Hopelijk kan ik via dit forum veel van de ervaringen van anderen leren en aangezien we allemaal een zijn veel van mezelf leren.
Heel veel groetjes,
Hannie
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: even voorstellen......

Bericht door Martijn »

Hé Hannie, dat is even een mooie verrassing om jou hier aan te treffen! Welkom, schrijf en ontdek jezelf.
Toen ik Desteni vond op youtube, via video's over heiligen en meesters, waar ik toen nog veel van verwachtte, had ik zoiets van eindelijk informatie die hout snijdt. Geen mooipraterij. En bijster interessant. Zelfvergeving kende ik al via "de Helende reis" van Brendon Bais. En via de cursus in wonderen. Elke nacht werd ik wakker en was ik drie kwartier tot wel anderhalf uur met zelfvergeving bezig. Dat duurde een paar jaar. Sinds Desteni is het naar overdag verplaatst.

Ben je al bezig met ademen?
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
IngridBloemheuvel
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 dec 2008, 00:46
DIP: Ja
Contacteer:

Re: even voorstellen......

Bericht door IngridBloemheuvel »

Hoi Hannie, fijn dat je er ook bent :D

Ik geloof dat we allemaal wel via YouTube met Desteni in aanraking zijn gekomen - leve het internet, een prachtig medium om informatie te verspreiden. Ik zelf was op zoek naar info over Edgar Cayce toen ik dat 'vreemde jongetje die grote mensentaal spreekt' voor het eerst zag lol dat was dus Winged/Sunette. Ik vond het eerst maar eng, maar wel intrigerend. Ja, zo is het gekomen ;)

Lees je op de Engelstalige Desteni site?
Ik ben geen Wie, ik ben Hier
Op Weg naar Leven
Jorn
Berichten: 124
Lid geworden op: 05 jan 2009, 21:54

Re: even voorstellen......

Bericht door Jorn »

Hai, Welkom
Jozien
Berichten: 101
Lid geworden op: 04 feb 2009, 12:14

Re: even voorstellen......

Bericht door Jozien »

Hallo, welkom hier!
hannie
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 mei 2009, 13:06

Re: even voorstellen......

Bericht door hannie »

Martijn schreef:Hé Hannie, dat is even een mooie verrassing om jou hier aan te treffen! Welkom, schrijf en ontdek jezelf.
Toen ik Desteni vond op youtube, via video's over heiligen en meesters, waar ik toen nog veel van verwachtte, had ik zoiets van eindelijk informatie die hout snijdt. Geen mooipraterij. En bijster interessant. Zelfvergeving kende ik al via "de Helende reis" van Brendon Bais. En via de cursus in wonderen. Elke nacht werd ik wakker en was ik drie kwartier tot wel anderhalf uur met zelfvergeving bezig. Dat duurde een paar jaar. Sinds Desteni is het naar overdag verplaatst.

Ben je al bezig met ademen?
Probeer het wel ,kost wel veel moeite voor mij, 't lijkt wel of er een soort blokkade op zit.
hannie
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 mei 2009, 13:06

Re: even voorstellen......

Bericht door hannie »

Ingrid schreef:Hoi Hannie, fijn dat je er ook bent :D

Ik geloof dat we allemaal wel via YouTube met Desteni in aanraking zijn gekomen - leve het internet, een prachtig medium om informatie te verspreiden. Ik zelf was op zoek naar info over Edgar Cayce toen ik dat 'vreemde jongetje die grote mensentaal spreekt' voor het eerst zag lol dat was dus Winged/Sunette. Ik vond het eerst maar eng, maar wel intrigerend. Ja, zo is het gekomen ;)

Lees je op de Engelstalige Desteni site?
Ik heb deze Nederlandse site pas sinds kort ontdekt en heb inderdaad bijna alles eerst in het engels gehoord en gelezen.
hannie
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 mei 2009, 13:06

Re: even voorstellen......

Bericht door hannie »

Bedankt Martijn dat je me vroeg over het ademen.
Ik gaf als antwoord dat ik het gevoel had dat er een soort blokkade op zit.
Dat zette mij aan het denken en nu realiseer ik me ineens dat ik als kind/tiener vaak het gevoel heb gehad bijna te verdrinken zowel door mijn "sympathieke' zwemleraar met orthodoxe pedagogische methoden als door de vele jongens die het grappig vonden meisjes onder water te duwen in het zwembad.
Dat gevoel krijg ik terug als ik mijn adem inhoud.
Met zelfvergeving moet dat wel te verhelpen zijn.
thnx voor de feedback
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: even voorstellen......

Bericht door Martijn »

cool Hanny, gaat zeker lukken. Waarschijnlijk ga je ook kijken wat er achter die vergevingspunten zit. Meestal kom je uiteindelijk bij: angst voor de dood. Is heel zinvol om die ook te zelfvergeven. Zul je wel merken dat je een heel andere opvatting over jezelf krijgt. Ik ben benieuwd.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Reginald
Berichten: 176
Lid geworden op: 04 feb 2009, 00:56
DIP: Ja
Locatie: HERE

Re: even voorstellen......

Bericht door Reginald »

Hai, Hannie!
Bekijk mijn video's op | Youtube | AntiHate
Lees mijn blogs op | Blogger (7yrs to life in dutch) | Unsharedstories.com
Bevriend me op | Facebook
Valerie
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 mar 2009, 01:19
Locatie: aarde
Contacteer:

Re: even voorstellen......

Bericht door Valerie »

Welkom hier Hannie! ;)
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”