Perspectief op: Meisjes en seks

Hier kun je velen vragen vinden met een antwoord. Blader hier zeker eens doorheen!
admin1
Beheerder
Contacteer:

Perspectief op: Meisjes en seks

Bericht door admin1 »

V. Okay, ik moet toegeven dat dit een grote voor me is…
Ik voel dat ik vast zit in het Bewustzijn op één punt en het ziet er naar uit dat ik geen manier vind om hier uit te geraken, tenminste, ik weet niet wat te doen of welke weg te gaan.
Dus hier komt de bron... ik heb nooit een echte relatie gehad met een meisje... ja ik heb meisjes gekust en knuffels gegeven, maar ik heb nooit een relatie gehad met een meisje en ik heb nog nooit met eentje geslapen...
En in dit bewustzijnsysteem leef ik voor het moment.
Ik kan je vertellen dat dit een grote is voor mij, omdat ik me niet op mijn gemak voel en ik hou niet van hoe het nu is.
Ik wil echt op z’n minst eens één goede nacht gehad hebben met een meisje... één!
Maar ik weet dat dit gedoe van een meisje te hebben allemaal deel is van het bewustzijnssysteem dat me aan het verneuken is... het zit zo dat het me zo hard verneukt...
En waarom het zo voelt: want ik heb nog nooit ervaren hoe het is om met een meisje te slapen, NIET slapen, maar je weet wel wat ik met slapen bedoel. Geslachtsgemeenschap...
Ik weet dat er niet veel aan is, dat het gewoon het ontladen is van seksuele energie, maar de gedachte dat ik het nog nooit heb geprobeerd... doet me verloren en gefrustreerd voelen... ik weet dat dit het bewustzijnssysteem is... en ja ik heb gelezen dat wij mensen dit hebben zodat we ons voor even als ‘heel/compleet’ ervaren wanneer we een meisje ontmoeten.
Maar ik weet niet meer of ik het bewustzijnssysteem wil leven voor ik geslachtsgemeenschap heb geprobeerd. Ik weet niet helemaal waarom ik zo denk... en toch, het enige wat het bewustzijnssysteem doet is me gefrustreerd maken.
Ik weet niet helemaal hoe ik dit moet omschrijven, maar ik wil proberen een meisje te krijgen, maar ik heb te veel schrik. Okay, dus ik kan proberen te werken op het punt van angst en al wat me tegenhoudt van een meisje te vinden los te laten, maar alleen zodat ik nog steeds in het bewustzijnssysteem zit...
Ik ben een beetje beginnen lezen over hoe ik me zou moeten gedragen rond meisjes van versier-artiesten/professionals, de kunst om meisjes te versieren in dit systeem, want als we in een systeem leven zoals we doen, dan is het een systeem om meisjes van het systeem te versieren ook. Juist.
Maar het zit zo dat ik de systematische manier van meisjes versieren niet leuk vind, ik wil niet dit alfa mannetje zijn de hele tijd, en ik hou simpelweg niet van de systematische manier van versieren, waarom kan het niet zo zijn dat ik gewoon mezelf ben en dat meisjes mij op een magische manier leuk vinden... hoedanook, ik durf niet eens mezelf te zijn.
Ik weet niet waarom dit zo verdomme zwaar is en voelt voor mij... hoe kan ik dit vergeven?!
Zal ik me vergeven dat ik niet in staat ben een meisje te krijgen?
Pffft... ik heb geprobeerd het probleem weg te mediteren, ik zal het ook weg proberen te vergeven, het is gewoon dat ik niet weet of ik dat wel wil... Want ik wil echt wel proberen een meisje te krijgen... ik neem aan dat als ik er één krijg ik er meer ga willen, dat is hoe het systeem werkt!
Maar nu ben ik niet eens in staat mezelf sterk genoeg te maken om een mooi leuk meisje te krijgen, en ik weet dat het de systemen binnen in mezelf zijn die nu aan het praten zijn, dat is wat ik begrijp van wat je me verteld hebt... als ik weet wie ik ben wil ik geen meisje hebben.
Maar ik wil gewoon proberen te neuken... ik wil het proberen... het zit zo diep in mij... ik weet niet wat het is dat mij tegenhoudt van een meisje te hebben... of het proberen van seks te ervaren!
Want wanneer ik alleen ben voel ik me goed en kan ik mezelf inbeelden met een meisje en alles voelt goed aan, maar wanneer ik er dan eentje ontmoet in het echte leven wordt ik plots depressief, misschien komt dit door het geloof dat ik niet goed genoeg ben enzo... en het is alsof ik de stap maar niet kan zetten om te flirten of eentje mee te nemen... misschien heb ik te veel schrik van wat anderen over me denken, en wat zij over mij zal denken... ”oh die is zo heet”… NEE niet in dit systeem.
Ik weet dat jullie het systeem niet ondersteunen dus ik weet dat deze vraag een beetje tegenstrijdig is... maar ik voel me verloren. Wat weet ik er verdomme van??
Ik wil niet dat iemand denkt dat ik een loser ben... dus vertel ik dit allemaal niet aan mijn vrienden. Want dan vertellen zij dit aan meisjes en dan zijn mijn kansen op seks nog kleiner... dus ja, ik zit nog steeds in dit saai bewustzijnssysteem... maar aan het praten en praten over dingen die weg kunnen gaan wanneer ik stop erover na te denken... pff... Maar ik wil niet de geware kerel zijn die vreemd is en geen seks heeft met meisjes!
Waar lijkt dat nu op?? Gewaarzijn is dan niet zo aantrekkelijk voor andere mensen… zij krijgen exact wat ze willen, ik ben een beetje de kerel die door de maatschappij een loser zou genoemd worden... vreemd en niet vast in het bewustzijnssysteem maar wel bewust van zichzelf...
Ja, maar hij is bewust van zichzelf want hij is vreemd en kan geen meisjes krijgen!! Bah.
Ik wil de gast zijn, die helemaal normaal is en alles kan krijgen, zodat niemand kan zeggen dat ik iets anders ben, niet dat iemand dat doet.
Hoedanook. En dan gebeurt het gewoon dat ik de doorgang maak naar zelfbewustzijn/gewaarzijn in plaats van naar het bewustzijnsysteem.
Maar ik wil de doorgang naar zelfbewustzijn/gewaarzijn niet maken wanneer ik niet kan neuken en met meisjes zijn. Ik wil de hele coole gast zijn, dat mensen bijna naar me opkijken, maar nee... dan maak ik weer de doorgang naar zelfbewustzijn... want dan is het geen probleem meer. Maar toch, wanneer die dag komt... zal ik het zwaar hebben om mezelf in zelfbewustzijn/gewaarzijn te brengen.
Pfft, hier zit ik dan maar aan het klagen, zo zielig, terwijl er miljoenen en miljoenen mensen het zo veer erger hebben dan mij… pffft.
En het is zo hard, telkens wanneer ik zie dat mijn vrienden een nieuw meisje hebben wordt ik jaloers, misschien niet jaloers maar dat ik wil wat zij hebben – wanneer ik ze met een mooi meisje zie wil ik ook bij ze zijn... Dus nee, niet echt jaloers maar telkens als ik zie dat mijn vrienden mooie meisjes hebben wil ik dat ook en telkens als ik deze mooie meisjes zie krijg ik die systeem-bullshit over me, en ik voel me oo zo mooi, oo ik wil een meisje op mijn schoot en me goed voelen mmmm enzovoort enzovoort...=(
Dus... ik ben echt in de war... over alles... ik vraag me af moest ik een meisje hebben en seks met haar hebben, ik vraag me af of ik dan zou kunnen loslaten en makkelijker zelfbewust worden, of dat ik nog iets anders zou hebben dat zo’n groot probleem is...
Ik weet niet echt waarom ik je dit allemaal vertel, maar ik neem aan dat ik graag wat hulp of advies van je wil, ik ben niet zeker dat ik het advies dat je me zou geven ook zal toepassen, maar hey, ik ben een beetje verloren op dit moment.
Groetjes Rick
Oh, ik heb waarschijnlijk mijn punt van verwarring er niet helemaal uitgekregen, maar ik hoop dat je jezelf in mijn schoenen kan plaatsen zodat je exact weet waar ik het over heb =) hehe lol
Okay bye en dank je voor alle antwoorden dat je me hebt gegeven.
Bye.
En PS: WAAROM KAN IK NIET een grappige jongen zijn in sociale gelegenheden, waarom heb ik de energie niet om een leuke dag door te brengen met mensen, en plezier hebben, en te ervaren hoe leuk het is om een grappige sexy gast te zijn die op zijn gemak is en waar elk meisje op valt?
Het lijkt te werken voor anderen… whoops, meer bewustzijnsysteem-gedoe =(.
Okay nee, ik geef het op voor vandaag...
Dag vrienden.

A. Hey Rick
Je reis hierin is niet alleen - wees zeker dat je beschermd wordt van onbehoorlijke invloed en dat al wat je aan het ervaren bent specifiek is - als je zoals iedereen gaat doen, zal je op hetzelfde punt eindigen - Ik ga enkele mensen vragen hun verhaal te vertellen hierin -
stel ik voor
1.Aanvaard jezelf en je ervaring – toen ik dat deed realiseerde ik me dat ik alleen de seksuele expressie zal vinden specifiek wanneer ik mezelf eerst plaats in communicatie en intimiteit en kwetsbaarheid met een persoon - iets minder zal me enkel een mindere ervaring geven - Teresa en Andrea zijn op dit moment aan het werken aan een artikel over intimiteit.
2. Onderdruk niet wat je voelt - mijn dochter was blootgesteld aan een andersoortige opvoeding en voelde zich altijd ‘anders’ - ze wou erbij horen - dat bracht haar partners die haar misbruikten - nu dat ze haar uniekheid aanvaardt, opent haar zelfexpressie gaven die ze nooit voor mogelijk achtte.
3. Seks zoals de wereld het verstaat is niet zo geweldig - een orgasme en daarna een leegte en structurele terugtrekking - ik heb dit uitgebreid bestudeerd om te begrijpen waarom seks mij drijft en waarom ik altijd eindig op een punt dat ik onbevredigend vind - je patroon van ervaringen past heel goed bij vele van ons hier - ik zal het onderzoeken, maar ik stel voor, net zoals ik bij Kid Mongo heb gedaan - om te overwegen ons te bezoeken.
4. Ik kijk naar mijn eigen irrationaliteiten - deze zijn in mijn woorden en ik realiseerde me dat dit alleen bestaat als mij wanneer ik deelneem aan gedachten of beelden of woorden.
Dat betekent dat het verlangen over externe zelfexpressie gaat en niet over de reis binnenin jezelf - ik gebruik zelfvergeving hier met minder effect - discipline in het duidelijk maken van mezelf hier was meer effectief. Ik bracht mijn focus ook meer naar zelf-genot in het ontdekken van mezelf in totaliteit en het bouwen van een intieme relatie met mezelf - hier is oprechtheid met zelf noodzakelijk om zeker te maken dat ik dit niet baseer op een beeld, maar op het begrijpen van mezelf en echt te kijken naar wat me drijft - ik focus ook op het mezelf leiden in keuzes van passie die een verschil zal maken in de wereld waar ik betrokken zal zijn in het ontmoeten van gelijkaardige mensen.
5. We zijn zo goed als de eerste wave/golf in het proces en realiseer je dat er globaal niet veel ondersteuning zal zijn - realiseer je ook dat je jezelf niet in deze positie zou hebben geplaatst als je deze niet zou kunnen begrijpen en dirigeren.
6. In dit alles – limiteer en veroordeel jezelf niet - je weet dat je alleen effectief zal zijn als een kracht van eenheid en gelijkheid wanneer jij zelf je effectief dirigerend principe bent.
7. Observeer mensen rondom je en begrijp de slavernij van verlangens die wordt toegelaten - dit duurt normaal een tijdje, maar werkt ontnuchterend.
8. Ik gebruik ook kinesiologie om te assisteren - ik maak specifiek duidelijk aan de kinesioloog wat het is dat ik mezelf dirigeer te zijn - vind een kinesioloog die met je wil werken - we hebben een kinesiologe die hier resident is en zij zal ook assisteren - dit is natuurlijk meer effectief wanneer je keuzes maakt.
9. Je kracht is je keus - dit is wat jezelf dirigeert - wees zacht met jezelf - je zult niet verloren raken - we zullen allen begrijpen en onszelf uitdrukken als gelijk en één, dit is onvermijdelijk.
Je ervaring is expressief - de meeste onderdrukken deze dingen en raken echt vast - je zult verschillende perspectieven krijgen de komende dagen. Er is ook een groep voor Desteni-Universe op Facebook - chat met een paar mensen daar.
Eerst krijgen we het lawaai uit de mind - wanneer het lawaai maakt - zien we dit en kunnen we kiezen of dat is wie we willen zijn - vergeet niet dat je in termen van structurele resonantie, je al je ervaringen aan het uitzenden bent - dus plaats de boodschap van jezelf die je wilt vervullen duidelijk, ik stel voor dat je exact datgene structureert dat je wenst te ervaren.
Vergeet niet dat wanneer je niet specifiek bent in je wens, je zal ervaren wat je wenst - ik stel voor dat je duidelijk plaatst wat je graag zou hebben in een partnerschap/relatie en dat je wordt wat je wenst en dan zal je wens de moeite waard zijn.

A. Perspectief van Cerise:
Hey Rick.
Ik ben Cerise, Bernard zijn dochter.
Ik ben 18 jaar oud en heb gelijkaardige gevoelens en ervaringen gehad waar jij nu doorheen gaat.
Hoe de maatschappij naar seks kijkt is volledig verdraaid. Seks wordt geportretteerd als een snelle ontlading, een status van “cool” zijn. Seks is gebaseerd geweest op beelden en lege verlangens.
De echte natuur van seks is zelfexpressie, jezelf helemaal delen met een partner die je gekozen hebt. Het is een daad van intimiteit. Je staat jezelf toe helemaal kwetsbaar te zijn.
Toen ik op school zat, hoorde ik er niet bij, het leek me dat jongens me niet aantrekkelijk vonden. Dus toen ik eenmaal in highschool zat begon ik sexy kleren te dragen wanneer ik uitging, deed ik make-up op in een poging om ‘fysiek aantrekkelijk’ te worden – een mooie afbeelding. De jongens vielen ervoor, ik pronkte met mezelf.
Maar mijn status op school veranderde niet, ik bleef stil en verlegen.
Waar het op neer komt is dat ik seksualiteit gebruikte om bij de maatschappij te horen.
De meeste van mijn vriendjes behandelden me slecht, ze manipuleerden en logen.
Het duurde een tijdje eer ik echt aanvaarde dat ik het niet leuk vond wat ik deed en als wie ik me voordeed.
Ik realiseerde me dat ik mezelf niet moest aanpassen aan wat de ideeën zijn van de maatschappij van hoe een mooi beeld er zou moeten uitzien.
Ik begon mezelf te aanvaarden, niet als een fysiek lichaam dat er op een bepaalde manier uitziet, maar als wie ik ben. Ik ben uniek, ik aanvaard dat.
Ik wil mannen niet misbruiken door ze te gebruiken voor een snelle seksuele fix.
Hoedanook, wat ik voorstel is dat je jezelf moet zijn, dat is wat vrouwen echt aantrekkelijk vinden. Ik praat niet over de plastieke vrouwen die hun best doen om er als een mooie afbeelding uit te zien. Kijk uit naar een vrouw die zich goed voelt in haar vel, een vrouw die zich goed voelt met wie ze is. Ik begrijp dat zulke mensen niet makkelijk te vinden zijn in dit leven, maar het is niet onmogelijk.
Nog geen seks gehad hebben maakt je niet minder dan eendert wie. Het leven gaat niet alleen over seks. Seks is één van de grootste punten om te overwinnen om te transcenderen naar zelfbewustzijn. Dat betekent niet dat je geen seks mag hebben! Laat je er gewoon niet door vangen, laat het je niet overnemen. Sta seks toe om zelfexpressie te worden in totaliteit.
Wees jezelf!
Ik ben zo veel meer tevreden wetend dat wanneer ik iemand ontmoet, dat die persoon MIJ ontmoet, en geen afbeelding.
Desteni Universe is hier om je te assisteren wanneer je het nodig hebt. Geen enkele vraag is onbelangrijk. Vraag al wat je moet vragen. Dit is de tijd voor jou om jezelf te leren kennen.
Enjoy

A. Perspectief van Anthony:
Oké, je brengt een interessant verhaal naar voren waar ik aan kan relateren want ik ging eigenlijk helemaal door hetzelfde heen, dit is trouwens Anthony.
Het grootste deel van mijn leven was ik helemaal niet bezig met vrouwen. Het punt waarop je moet focussen is jezelf, je hebt helemaal geen relatie nodig, maar als je er een wenst moet je er voor gaan en een kijkje nemen voor jezelf, er is geen plaats voor zelfbeoordeling of het persoonlijk nemen van dingen, of verslaafd raken aan seks in deze dingen, dat is het gevaar want je hebt het nog nier eerder ervaren. Merk alsjeblieft op dat jij het focuspunt bent, je zegt dat je jezelf niet durft te zijn maar dat is nu exact wat je zou moeten doen, hoe zou je het vinden als vrouwen zich aangetrokken voelen door jou enkel omdat je een typische, agressieve, egoïstische man bent geworden etc. Wie je ook bent, je bent het jezelf schuldig jezelf in elk moment te eren en in dat zal een prachtig ding zich ontwikkelen. Wees jezelf Rick, er is geen beter geschenk dan jou aan jezelf te geven.
Je motief of startpunt van in een relatie te gaan zou niet ‘iemand willen neuken’ moeten zijn. Waarom niet betrokken raken in een relatie omdat je echt geniet van elkaars gezelschap en laat de rest volgen. Strip jezelf van alle chemische reacties en kijk naar iemand voor wie deze echt is en niet als een object of eendert welk soort verlangen. Daarom zal je het hard vinden hen te benaderen, allen zijn gelijk, heb geen verlangen, wil niets en wees klaar binnen in jezelf. Ga en experimenteer, echt, wat heb je te verliezen? Je bent er perfect toe in staat, er is niets mis met je dus ga en begin te praten, bewijs jezelf dat je in staat bent om jezelf uit te drukken in alle dingen en nog steeds jezelf te blijven in elk moment. De angst om bij een vrouw te zijn is niet echt, er is geen noodzaak voor, heb je schrik om rondom je vrienden te zijn? Er is geen echt verschil weet je. Ervaar verlegenheid, verwerping en kijk dan of eendert wat daarvan noodzakelijk is voor jou om te voelen. Ik zeg je dat het niet zo is, waarom in verlegenheid gebracht voelen, waarom verworpen voelen. Je bent wie je bent, je bent wie je aan het worden bent, daarin is geen schaamte, ga je je echt toestaan om jezelf als ‘niet goed genoeg’ te voelen door iemand anders zijn mening, omdat iemand anders het niet goedkeurt?
Hier kan niets slecht van komen. Je bent niet gevangen in deze zelftoegeeflijke seks odyssee. Je bent in staat jezelf volledig uit te drukken in elk moment. Ga en speel, waarom ook niet, wat is het ergste dat kan gebeuren? Ik zal je zeggen wat het ergste is, je maakt een fout en je leert ervan. Dat is alles, je zult alleen meer worden en meer vrij, vergeet alles over het overwinnen van je angsten enzo, ga gewoon en experimenteer. Ga en doe het, gooi jezelf te midden van dit alles en kijk wat er gebeurt. Uiteraard moet je dit voor jezelf leren, zodat er echt geen punt is om op te broeden want uiteindelijk is het toch niet echt. Begin een echte relatie, leer ervan, vind je zwakke punten en duw erdoor, als je vind dat je moet spreken in een bepaalde situatie, spreek dan, hou het niet voor jezelf.
Eer jezelf, wees getrouw en zonder schaamte. Je moet geen enkele poging doen om je partner tevreden te stellen. Het is een samenkomen, want jullie genieten van elkaar. Laat de seks er uit, seks is niet het objectief. Intimiteit is waar je naartoe gaat, er is niets in seks, buiten oppervlakkige rillingen is het leeg, volkomen nutteloos en zal het je niet ondersteunen in wie je bent. Intimiteit met jezelf is wat vrede zal openen.
Ga en heb wat plezier met jezelf. Ga en doe het.

A. Perspectief van Andrea:
Hey Rick, hier is een kort inzicht van mijn ervaring, heel gelijkaardig aan de jouwe, in de o zo griezelige wereld van relaties;
Het begon een tijdje geleden toen ik de waarheid zag in een relatie. Ik was nog jong toen ik me realiseerde dat relaties één van de meest gevaarlijke spelletjes is tussen man en vrouw (of man en man, vrouw en vrouw). Helaas, ik had gezien dat het allemaal ging over machtspelletjes, domineren en ego. De wereld voedt de structuur van relaties en ik denk dat de dag dat ik besloot dat relaties één van de grootse vallen was op Aarde was toen iemand tegen me zei ‘oh, ook jij zult op een dag willen trouwen’.
Goh, dat scheepte me voor het leven af.
Sinds dat punt heb ik oftewel gewerkt op het negeren van relaties of er helemaal tot aan mijn knieën geobsedeerd door te worden en op mijn gezicht te vallen. En nu heb ik mij interessant genoeg, op dezelfde plaats als waar jij nu bent, geplaatst.
Staande voor een verbluffende mogelijkheid; ik noem het ons vermogen om te creëren waar we bij Desteni vaak over spreken.
Ik ben aan het creëren Rick, ja, als de God in mijn eigen wereld heb ik het vermogen om vanuit mijn assen te rijzen – voorbij al mijn fouten van het verleden en mezelf echt te besturen/leiden. Natuurlijk is niet elk punt dat noodzakelijk voor mij om te begrijpen voor het creëren van deze relatie – altijd duidelijk voor me.
Hoedanook ben ik dankbaar dat ik deze persoon heb waarmee ik in een overeenkomst ben om mij te tonen waar ik mezelf toesta oude bewustzijnsysteemstructuren te hermanifesteren in deze overeenkomst.
Dit is hoe ik – net zoals jij aan het doen bent – mijn zelfbesturend principe heb benaderd.
Voordat je begint met het begrijpen en bouwen van eendert welke relatie zou ik graag even aan jou vermelden dat je eerst zou moeten begrijpen wat ik heb ondervonden.
Dit was een les die ik heb geleerd met vele tranen en vele situaties waarin ik dacht dat ik gek ging worden.
Dus eerst – realiseer je dat je jezelf weerhouden hebt van relaties, want net als bij mij is het aan jou om een nieuwe ‘relatie’ te bouwen, gebaseerd op jezelf kennen en weten waar je staat in deze wereld.
Relaties zoals we ze huidig kennen zijn gebaseerd op:
Seks, dat systemen voedt, dat het globale bewustzijnssysteem voedt, dat mensen onder controle houdt. Dus het vertrekpunt voor mij en jou is om onszelf te testen in relatie tot de seksmatrix. Ben je een slaaf of geniet je ervan met wie je ook bent. De niveaus van de aan seks en relatie verslaafde aard gaat diep, maar vind voor nu troost in het feit Rick, dat je je eigen innerlijk vertrouwen aan het ontwikkelen bent.
Daarom, zoals Anthony voorstelde: hou jezelf niet tegen. Hoe ga je anders je plaats vinden in deze wereld tussen bewustzijnssystemen zonder jezelf daar te plaatsen, in absoluut vertrouwen dat je niet verloren zal raken?
Realiseer je daarom dat het alleen mogelijk is om verloren te lopen wanneer je je vertrekpunt om je uit te drukken in een relatie vergeet, laat het zijn om je bewustzijn van jezelf uit te breiden.
Wat de andere persoon doet is eigenlijk helemaal niet belangrijk, het is jij die stabiel moet blijven!
Ik realiseer me ook wel dat dit net het punt is waarmee je zit – jezelf daar ergens plaatsen – dus daar zal ik toe komen in een minuutje.
Leugens: vreemd genoeg heb ik ondervonden dat maar weinig relaties gebaseerd zijn op de waarheid. Mensen zijn in een relatie om zich te presenteren en gepresenteerd te worden als een mooi plaatje, een idee, een fantasie die wordt voorgeschoteld in films.
Dus dit is hoe ik relaties bekijk: je bent op reis naar een zelfontsteking, en tegelijkertijd heb je hormonen die door je lijf stuipen aan 1000 kilometer per uur.
Gegeven het feit Rick, dat je dit punt op zo’n eerlijke en spontane manier hebt benaderd, salueer ik je.
God we moeten dit allemaal benaderen met onze hormonen die ons proberen te leiden en seks goedkoop en smerig maken.
We moeten allemaal een onderscheid maken tussen de hormonen die ons drijven aan de hand van één of ander plaatje en hey – gewoon expressief plezier hebben.
Ik zal je wat vertellen – in het begin Rick zal je waarschijnlijk één of twee opties hebben.
Je concentreert je oftewel op het ontmoeten van iemand om in een relatie te stappen die eerder op zelfbewustzijn/gewaarzijn gericht is of... je handelt het seks gedeelte af en je start met je te concentreren op intimiteit in zelfbewustzijn/gewaarzijn.
Dus het hangt eigenlijk allemaal af van jou, of je het soort persoon bent dat het eerder zou riskeren om seksueel betrokken te zijn met iemand waarmee je niet noodzakelijk mee open kan zijn of zoals ik dat begon: aan te dringen op openheid en eerlijkheid en begrijpen voordat er seks was.
Hoedanook, dit zeggende – draaide het helemaal niet zo uit zoals ik het mooi had gepland in mijn hoofd. Dat doet het zelden totdat je begrijpt hoe je structurele resonantie (hiervoor refereer ik naar het artikel over de structurele resonantie) je brengt naar een bepaalde relatie die jou weerhoudt van jezelf te begrijpen.
ONTHOUD: je bent hier om jezelf te leren kennen en daarom kan je geen fouten maken, je kan alleen begrijpen, los laten door zelfvergeving en jezelf buiten je grenzen te brengen, die gevormd zijn door hoe je je door het voorgeprogrammeerde bewustzijnssysteem hebt laten vangen.
Dit is hoe het je zult vangen (als je het toestaat):
- je begrijpt de reden niet om in een relatie te zijn
- je vertrekpunt zou niets anders mogen zijn dan je zelfexpressie en nooit het voeden van de mind gecreëerde wereld door pornografie, leugens, seks spelletjes. Wat is het punt daar te gaan? Dat is exact wat je vermeldde in je vraag – waar het bewustzijnssysteem er tussenkomt, wel, wanneer je jezelf toe staat om oftewel geleid te worden door lust zoals voorgeschoteld in afbeeldingen – jezelf toelaten spelletjes te spelen, het persoonlijk nemen van wat mensen doen, de persoon waarmee je intiem wordt je laten beïnvloeden of besturen (tenzij het in je overeenkomst is), of door het voeden van ego.
Wees duidelijk hierover:
- Wie ben je? Heb je al eens neergezeten met Rick of ben je weer weg om anderen tevreden te stellen. Wees zeer duidelijk over de reden waarom je een relatie wilt anders zal het bewustzijnsysteem je in de val lokken met het volgende: obsessie, bezit, verlies van richting, en natuurlijk alle emotionele ladingen die volgen... die je leiden naar alle soorten liefdesverdriet, kwaadheid dat eigenlijk helemaal niet nodig is.
Wel Rick, je bent al compleet dus als je in een relatie gaat met het idee dat deze persoon je liefde gaat geven of wat dan ook dan ga je jezelf verbranden, want hey, wat kan je vertrouwen in deze realiteit? Alleen jij bent stabiel vanuit het perspectief dat alle dingen al in je zitten en je daarom niet afhankelijk bent van een ander.
Sta zo ook anderen toe om weg te gaan wanneer hun expressie zo is dat ze dat willen... zie alleen jij blijft over, je zou niet moeten verwachten dat een ander je gaat vervolledigen.
Dus eerst Rick, ga ik je wat inzicht geven in de drie relaties dat ik heb gehad. Ja het nummer drie, gewoon om je een idee te geven van hoever ik moest gaan om mezelf te weerhouden van de bullshit in relaties of om gewoon te bewijzen dat ik niemand meer nodig heb dan mezelf.
Seks is anders, ik stel voor dat je blijft doorgaan met het begrijpen van jezelf zodat wanneer je in een relatie gaat, Rick, of aan seks gaat deelnemen, je het volgende weet: Ik ben hier tot in de eeuwigheid, alles wat ik hier ervaar is om mezelf beter te begrijpen. Wat er ook gebeurt tussen de andere persoon en mezelf – ik ben compleet, dus wanneer zij beslissen om te gaan is dat oké.
Geraak niet emotioneel gehecht aan elkaar. Dit is waarom we zo ‘messed up’ zijn, we geven te veel macht weg. Blijf hier duidelijk in.
Dus mijn drie ervaringen:
In de eerste eindigde ik in wat je zou kunnen noemen ‘een relatie van misbruik’, ik werd rondgeslingerd, gewurgd, er werd tegen mij geschreeuwd... niet fijn maar ik begrijp nu dat ik dit zeker nooit nog een keer zal doen.
In de tweede was ik met een fantastische kerel. Hij was heel ondersteunend en begrijpend over wie ik net was. Het is dankzij hem dat ik hier eigenlijk ben. Hij moedigde me aan om alles op te geven zodat ik in staat was tot hier te komen en dit te doen voor mezelf. Toen ik met hem was, was ik erg getraumatiseerd en behoeftig – en hij toonde me niets anders dan onvoorwaardelijke liefde.
Nu ben ik met een kerel waarmee ik een relatie ontwerp. Hij weet wie hij is, en ik werk op het begrijpen van mezelf. Hij is extreem stabiel en de reden waarom ik dit vermeld voor het kennen van jezelf waarnaar ik verwees, Rick.
Wanneer je in eendert welke situatie gaat – zei het voor seks of relatie – moet je eerst jezelf respecteren en eren. Dan ben je in staat dit te delen met een ander. Anders – wanneer je nog steeds respect zoekt van een ander geef je je macht weg.
Dus dagelijks communiceren we en koesteren we elkaars individualiteit. We werken erop dat we elkaar niet onder controle houden want dit is een belangrijk punt – dat ik hem niet bezit en hij bezit mij niet. We zijn in een overeenkomst om onszelf samen uit te drukken en niet om onze macht weg te geven.
Dus neem mijn advies op en je kunt altijd met hem communiceren als je wat tips nodig hebt!
Zijn focus is immens en net zoals bij jou ligt zijn focus op het volledig uitdrukken van zichzelf en zichzelf eren... dit is wat je altijd wilt hebben als je punt van focus wat je ook aan het doen bent.
Zoals Eagle voorstelde Rick – zou ik me niet bezig houden met het ‘verkeerde’ te doen maar eerder je bezig te houden met het eren van jezelf.
Ga daarna deelnemen met anderen en hou je focus op eerlijkheid met jezelf. Maak je geen zorgen als je met iemand bent die niet zo zelfbewust is als jij. Wees gewoon eerlijk met jeZELF.
Luister naar de woorden die ze spreken, ga je reacties na, wat begrijp je over wat er gezegd wordt in de relatie? Binnenkort zal je begrijpen en een onderscheid kunnen maken tussen hoe je geplaatst bent in deze wereld (binnen het bewustzijnssysteem) en feitelijk staan als jezelf en jezelf sturen.
Dat is zowat wat zelfbewustzijn is, de richting van zelf dat gelijkheid voortbrengt naar jezelf naar het beeld en de gelijkenis van God. Om één en gelijk te zijn de hele tijd aan wie je bent. Betekent dit dat je geen fouten gaat maken – nee er zijn alleen momenten waarin je deelneemt en waaruit je leert wie RICK is.
Dus wie is Andrea door al de shit die ze zichzelf heeft gebracht – wel ik ben hier aan het werken met jou want ik heb vele dingen geleerd over wat het betekent om in een relatie te zijn met jezelf en wat het betekent om intiem te zijn met een ander.
Onze communicatie is een direct resultaat van wij die intiem zijn en delen – geen oordeel – gewoon communicatie.
En dat is waarom we elkaar hierdoor ondersteunen.
Op dit moment ben jij als mezelf het verlangen aan het uitdrukken om intiem te zijn met zelf. Dat is waarom er zich veel chemische reacties plaatsvinden in je. Je begrijpt nog niet (zoals de meeste mensen) wat het betekent om intiem te zijn met jezelf. Dat is waarom je naar buiten begint te kijken/zoeken en dat is oké – maar realiseer je eerst dat het allemaal gaat over intiem zijn met zelf, vandaar de hormonen die je van jezelf weg leiden – dat is waarvoor ze ontworpen zijn. Hormonen zijn niet slecht, ze zijn gewoon een programma van het bewustzijnssysteem dat, wanneer je gaat zoeken naar een relatie met jezelf, je gaat leiden naar gelang zijn eigen functies en dat is meisjes opzoeken.
Dat is waarom ze ontworpen zijn geweest totdat jij ziet dat het dat doet.
Nu geeft het je de kans om eerst in een relatie te zijn met zelf als intimiteit, en dit dan uit te drukken aan een ander.
En nu zonder mezelf te laten klinken als een seks advies lijn zal ik je hoedanook mijn perspectief geven over seks.
Wanneer ik intiem ben met een ander gaat het om de beweging van zelf, wat absolute sensualiteit brengt van binnenin mezelf. Niet omdat ik me verplicht voel te voldoen aan een plaatje want in dat moment beweeg ik me voor en als me. Kan je je inbeelden dat de meest sensuele pornografie die beelden en gebeurtenissen buiten jezelf afschildert, is wat ik ervaar wanneer ik met mezelf werk ?
Ik beweeg mezelf als mezelf en ik ben ononderbroken aan het verbinden op een dieper niveau met... MIJ!
Dus het niveau van intimiteit dat pornografie je door het strot duwt is heel misplaatst, een fout geïnterpreteerd idee van intimiteit... het is een eindeloze vicieuze cirkel die je verder brengt van jezelf.
Dezelfde passie die je hebt voor die beelden is eigenlijk de passie de je zou moeten hebben voor jezelf... terwijl je dieper gaat in jezelf... wow wat een gevoel. Toch heeft het me een tijdje gekost eer ik mezelf kon voelen, dus geen zorgen als je dit niet krijgt in het begin.
De eerste keer dat je seks hebt met iemand zal je niet noodzakelijk weten wat je aan het doen bent – doet er niet toe – focus op jezelf.
Wees dus gewoon met een ander, beweeg met ze terwijl ze zichzelf uitdrukken. Hierin ben je in staat jezelf te zien in hen en wat zij ervaren is jouw ervaring op elke manier.
Seks is echt nogal een statement wanneer het komt op vrije expressie. In het begin kan het zijn dat je het allemaal nog niet juist krijgt, comfortabel zijn met een ander zijn naaktheid of hoe ze zich uitdrukken.
Dit neemt tijd.
Ik denk dat je nu deze reis zou moeten zien als één van jezelf bouwen door begrijpen van zelf in relatie tot intimiteit. Dat zijnde intimiteit met jezelf en een ander.
Als je bijvoorbeeld met een meisje bent, en je voelt aan dat dit niet is wat je wilt of wanneer ze vragen jezelf te compromitteren – ga dan weg. Ze bezitten je niet. Misschien zelfs, kun je dit duidelijk maken met het woord ga!
Misschien zelfs, door dat tegen een ander te zeggen open je eigenlijk de sleutel in hen – om zichzelf toe te staan open te zijn met zichzelf.
Dus de eerlijkheid van het woord ‘ga’ is altijd de manier om het te doen, op deze manier word geen van de twee emotioneel of obsessief.
Maak de overeenkomst duidelijk in waarom je er bent en dat als het eindigt – dat het zo is. Geraak niet overstuur wanneer ik zeg ‘wanneer het eindigt’ – het is bijna onoverkomelijk dat het zal eindigen.
Dat is waar het leven over gaat, jezelf uitdrukken en niet gelimiteerd en gebonden zijn aan een situatie. Dus ga in een relatie met je vrijheid en respect nog intact.
Dus, wat ik doe wanneer ik iemand wil ontmoeten die overeenkomt met het profiel dat jij hebt uitgelegd… wel zien wat je wilt in zelfbewustzijn is aan jou en het feit dat de andere persoon misschien niet zo klaar is als jij kan het kiezen van een partner moeilijk maken. Ik had geluk in het vinden van mijn partner omdat hij met me werkt hier. Daarom heb we een goede verhouding en zo is het nog steeds een creatief en richtinggevend proces! Ik ben niet zeker waar je iemand zal ontmoeten maar het interessante is dat het onoverkomelijk is dat dit gaat gebeuren Rick.
Ik had relaties opgegeven toen deze deur voor me openging. Ik had het niet verwacht. Dus waar het op neer komt is dat ik mezelf had afgesloten van relaties om op mezelf te focussen en wat ik hier doe – wat is: mezelf te leren begrijpen - was eigenlijk het voorbereiden van mezelf om terug te keren naar waarvan ik oorspronkelijk had gezegd dat dat de juiste relatie was. Nu is het mijn beurt om te creëren... dus houd dat in je achterhoofd.
Je bent hier om het beste te maken van je ervaring; gezien de hulpmiddelen die we je gegeven hebben in verband met wat inzicht je hebt over het bewustzijnssysteem, heb je op zijn minst wat hulpmiddelen om mee te werken.
Ga en neem één stap per keer. Ik wil niet als een datingbureau klinken dus ik ga het niet hebben over hoe je iemand moet ontmoeten maar ik zal je wel zeggen dat het nooit makkelijk voor me was.
Ik wist wat ik wou en dus vond ik nooit de juiste persoon, en wanneer ik blij was met een kerel werd ik geduwd om nieuwe dingen te ervaren... daarom stel ik voor dat je niet gehecht raakt aan de persoon. Er zijn vele dingen voor jou om te ervaren.
Dus wat te doen aan die hormonen??? Wel, ik merk dat je klaar bent om het fysieke te ervaren met een ander, dus waarom niet? Het is een uitdrukking van jou met een ander die absolute expressie voortbrengt.
Dus Rick, doe je huiswerk, en stap je waarheid niet voorbij. Daar kan ik je niet mee assisteren maar waar ik je wel mee kan assisteren is oftewel wanneer je in het moment stapt en expressie een mogelijkheid is of gewoon voor een date... of erna wanneer je een miljoen vragen hebt.
Het praktisch plannen van zelf.
Onthoud dat ook al wanneer er zich een moment voordoet waarin je niet duidelijk bent in jezelf – neem gewoon een moment, adem, doe een stapje terug en besluit hoe je jezelf wilt ervaren?
Beweeg dan mee met het moment.
Daarna ben je in staat te zien of je echt hebt genoten van het moment en wat het moment voor je betekende.
En voor de vrouwen die bewuszijnsysteem-mannen willen... Tjah, de meeste van hen zullen de gladde woordjes willen horen en de speciale gebaren. Rick laat me je iets vertellen als je het geduld hebt om het uit te wachten – dan heb ik één suggestie. Bullshit jezelf of de andere niet met onzin.
Kun je je de geweldige connectie inbeelden die je zou kunnen hebben met een ander die naar voren stapt als je gelijke en dat dat niet zo zou zijn geweest, wanneer je een lading onzin had gesproken?
Als seks betekent woorden spreken tegen een meisje, dan beslis je zelf of je het zo hard wilt.
In mijn ervaring zou ik liever op een directe manier de persoon vertellen wie ik ben en of ze dan seks met we willen uitdrukken... wow! Ze verstaan helemaal wie ik ben in dat moment. Seks wanneer beiden een duidelijke verhouding hebben is mooi.
Niet jij die daar ligt, dronken, vol met leugens, lege beloftes, gewoon nog een andere machine. De andere persoon alleen naast jou liggend omdat je wat onzin hebt gepraat.
Als je vind dat ze mooi is zeg dat dan maar, wees er eerlijk over. Oké, je snapt wat ik bedoel – geen brutale eerlijkheid maar gewoon een duidelijke verstandhouding.
Als je het waardeert dat ze wacht om seks te hebben, zeg haar dit dan. Het is evenveel jij die respect bouwt in jezelf als het is voor ons om een ander te respecteren. Dus begrijp dat meisjes vaak niet gewaardeerd worden omdat ze verlegen zijn of omdat ze eerst een vriendschap willen.
Het is fijn om eerst een vriendschap te hebben... speel eerst met haar – intimiteit zal daaruit groeien – en de relatie zal een echte basis hebben.
Groetjes
Andrea

Plaats reactie

Terug naar “FAQ”