ook een vraagje over zelfvergeving

Hier kun je vragen stellen voor directe feedback. Indien later blijkt dat het ergens in het forum past, zullen we dit later verplaatsen.
Plaats reactie
marja
Berichten: 243
Lid geworden op: 14 jan 2013, 13:29
DIP: Ja

ook een vraagje over zelfvergeving

Bericht door marja »

Ik las deze week een blog van Gabriel. Hij schrijft in zijn blogs dat hij soms dagenlang zelfvergevingen doet.
Is het nou de bedoeling dat je altijd eerst schrijft voor zelfvergeving of kan je ook lukraak wat er in je opkomt zelfvergeving toepassen? :?:
Marja
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: ook een vraagje over zelfvergeving

Bericht door Martijn »

Ja je kan het ook specifiek toepassen in momenten door de dag heen. Elke keer dat je een reactie in jezelf bemerkt, of iets anders wat in je opkomt. Het beste is hardop uitspreken, waarbij je je stem laat resoneren in je lichaam, omdat patronen opgeslagen liggen door het hele lichaam heeft dat zin. Dat is niet altijd geschikt in situaties, dan kun je het misschien zachtjes zeggen/murmelen, en desnoods alleen in gedachten.
Ik vind het wel 's interessant om ergens een zelfvergeving uit te spreken in een ruimte waar verder niemand is, interessant wanneer daar nog nooit eerder een zelfvergeving is uitgesproken, zodat ik zelfvergeving in het 'gewone', in het alledaagse breng.
Succes. Laat je ons weten hoe het gaat?
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
marja
Berichten: 243
Lid geworden op: 14 jan 2013, 13:29
DIP: Ja

Re: ook een vraagje over zelfvergeving

Bericht door marja »

Dankjewel voor je antwoord, ik laat zeker weten hoe het gaat ;)
Nog even iets anders, ik kreeg geen reactie in mijn mailbox van jouw antwoord terwijl ik wel abonneren heb aangeklikt.
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: ook een vraagje over zelfvergeving

Bericht door Martijn »

je kan kijken of je je email hebt genoteerd hier op het forum in je gebruikerspaneel.
en als je klikt moet je op de woorden klikken he, dat zag je zeker wel? niet op het vakje met het vinkje.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
marja
Berichten: 243
Lid geworden op: 14 jan 2013, 13:29
DIP: Ja

Re: ook een vraagje over zelfvergeving

Bericht door marja »

dankje
Leila
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 dec 2012, 21:38

Re: ook een vraagje over zelfvergeving

Bericht door Leila »

Hey Marja,

Zoals Martijn al heeft gezegd, kan je best ook in het moment Zelf-Vergeving doen. Het eerst uitschrijven van een punt/reactie assisteert om een 'overzicht' te krijgen van wat je net mee aan het werken bent, en zo kan je dan ook je zelf vergeving specifieker formuleren. In het uitschrijven, oefen je dus je specificiteit en je inzicht, en deze kan je dan ook toepassen telkens wanneer je in het moment Zelf Vergeving doet. Ik zou dus een combinatie van de twee doen.
marja
Berichten: 243
Lid geworden op: 14 jan 2013, 13:29
DIP: Ja

Re: ook een vraagje over zelfvergeving

Bericht door marja »

dankjewel Leila, fijn al die support van jullie ;)
Plaats reactie

Terug naar “Stel je vraag aan een Destonian”