zelfvertrouwen

wat is het verschil - deel hier je realisaties, vragen, ervaringen
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

zelfvertrouwen

Bericht door Martijn »

volgende punt ging open:

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben geen zelfvertrouwen voor een relatie met jou te hebben.

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een emotie te genereren dmv de gedachte dat ik geen zelfvertrouwen heb voor een relatie met jou.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te zoeken naar manieren om meer, beter te zijn dan ik ben voor een relatie met jou, die ik dan niet kan vinden, waardoor ik teleurgesteld ben in mezelf en ik ga twijfelen aan mezelf zodat mijn zelfvertrouwen er niet is.

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te zoeken naar manieren om jou en mezelf te stimuleren om een relatie aan de gang te houden.


ik sta mezelf niet toe te zoeken naar manieren om meer, beter te zijn dan ik ben voor een relatie met jou.

ik sta mezelf niet toe teleurgesteld te zijn in mezelf en te twijfelen aan mezelf omdat ik geen manieren kan vinden om meer, beter te zijn dan ik ben, voor een relatie met jou.

ik sta mezelf toe om bij mijn zelfvertrouwen te blijven met jou.

Ik sta mezelf niet toe te zoeken naar manieren om jou en mij te stimuleren om een relatie aan de gang te houden.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Onderzoek van Relatie versus Agreement”